// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

ایکس باکس اسکورپیو شاید قیمتی بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار داشته باشد

با وجود اخبار زیاد حول کنسول پروژه اسکورپیو مایکروسافت، هنوز قیمت دقیقی برای این کنسول در نظر گرفته نشده است. ولی با توجه به سخت افزار و کارایی‌های کنسول احتمال دارد قیمت آن بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار در نظر گرفته شود. با زومجی همراه باشید.

با اینکه اخبار زیادی حول کنسول پروژه اسکورپیو مایکروسفات می‌شنویم، هنوز قیمتی برای این کنسول در نظر گرفته نشده است. البته فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با The Verge نکاتی در این باره را ذکر کرده است:

ما تا درباره موردی یقین نداشته باشیم آن را اعلام نمی‌کنیم. طی اخباری که تا به الان منتشر شده هنوز قیمتی برای پروژه اسکورپیو در نظر نگرفته‌ایم. با این حال می‌توانید تا حدی تصور کنید که این کنسول چه قیمتی دارد. سازگاری کامل با واقعیت مجازی و قدرتی برابر با ۶ ترافلاپ که شدیدا هواداران را ترقیب می‌کند تا از این کنسول پشتیبانی کنند.

اگر به گفته‌های اسپنسر دقت کنیم، یک سیستم خانگی که بتواند به‌راحتی از واقعیت مجازی پشتیبانی کند در پایین‌ترین حالت ۶۰۰ دلار و در حد معقول بین ۸۰۰ الی ۹۰۰ دلار که معادل با ۶۰۰ پوند است قیمت دارد. از این رو پروژه اسکورپیو به احتمال زیاد حول و هوش این ارقام قیمت گذاری می‌شود. اگر فرضیه ما درست باشد، این قیمت برای یک کنسول خیلی زیاد است آن هم زمانی که مایکروسافت نسخه اسلیم ایکس‌باکس وان را با قیمت ۲۹۹ دلار معادل ۲۴۹ پوند معرفی کرد.

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات اسکورپیو چه قیتی برای آن پیش‌بینی می‌کنید؟

منبع: Thegamefreakshow


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده