// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

تاریخ دومین تست آلفای بازی LawBreakers اعلام شد

بازی اکشن اول شخص و انحصاری LawBreakers، محصول استودیو باس کی پروداکشنز، پس از گذراندن اولین دوره‌ی تست آلفای خود، از دیروز وارد مرحله‌ی دوم آن شده است. برای اطلاع از زمان پایان این تست و جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، بازی اکشن اول شخص LawBreakers که در سبک چندنفره‌ آنلاین توسط  کِلیف بِلیزینسکی، خالق سری Gears of War، ساخته شده، از روز گذشته وارد مرحله‌ی دوم تست آلفا شده تا بدین واسطه ایرادات و کاستی‌های آن شناسایی و در نهایت مرتفع شوند. این تست روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه (۹ و ۱۰ ماه جولای) برقرار است. مرحله‌ی دوم این تست از ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر تا ۸:۳۰ صبح به وقت تهران، در هر دو روز ذکر شده برقرار بوده و خواهد بود. یعنی امشب مورخ ۲۰ تیر ماه از ساعت ۸:۳۰ شب تا ۸:۳۰ صبح فردا، دومین و آخرین روز برقرار بودن مرحله‌ی دوم این تست خواهد بود که همچنین شامل یک نقشه‌ی جدید به نام «Promenade» و حالت جدید «Overcharge» نیز است.

اگر شما نیز دوست دارید وارد این تست شوید اما کلید دسترسی آن را ندارید، مطلع باشید که طبق گفته‌ی کمپانی نکسون، ناشر این بازی، به زودی تست‌های بیشتری برای این بازی آغاز خواهد شد و هر شخص با داشتن هر یک از کلیدهای شرکت در آن، می‌تواند در تمامی آنان شرکت کند. یکی از تفاوت‌هایی که این تست با تست آلفای اول دارد، تغییرات در موارد مختلف بازیست که بر اثر بازخورهای حاصل از تست آلفای اول که توسط کاربران ارسال شده بود، به وجود آمده و می توانید آنها را در زیر مشاهده کنید:

گیم‌پلی بازی:

  • سرعت پایه‌ی کلاس Titan از ۷۰۰ به ۸۰۰ واحد افزایش یافته است
  • سرعت پایه‌ی کلاس Enforcer از ۷۰۰ به ۸۰۰ واحد افزایش یافته است
  • سرعت پایه‌ی کلاس Vanguard از ۸۰۰ به ۸۵۰ واحد افزایش یافته است
  • سرعت پایه‌ی کلاس Assassin از ۸۰۰ به ۹۰۰ واحد افزایش یافته است

احیا (Healing):

  • مراکز احیا به مرور زمان قوی‌تر شده و به ازای هر تیک (Tick) ۱۰ واحد بیشتر بازیکن را احیا می‌کنند

کلاس Assassin:

  • قدرت شلیک‌های شارژ شده (Charged) شخصیت Romerus از ۳۵ به ۳۰ واحد کاهش یافته است
  • بُرد شلیک‌های عادی (Ideal) شخصیت Romerus از ۲۵ به ۲۰ واحد کاهش یافته است

کلاس Titan:

  • صدمه‌ی وارد شده به خود شخص (Self Damage) بر اثر اصابت راکت لانچر از ۷۵ به ۵۰ درصد کاهش یافته است

بازی LawBreakers که دیگر یک بازی رایگان محسوب نمی‌شود، در ابتدا بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، کلیف بلیزینسکی گفته بود که ممکن است در صورت مهیا شدن شرایط لازم، نسخه‌های کنسولی آن نیز ساخته و منتشر شوند. همچنین در مطلبی دیگر نیز تریلر بازی با تمامی کلاس‌های موجود در LawBreakers را مشاهده کردید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده