نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

بازی Halo 5 دیگر آپدیت های ماهانه دریافت نخواهد کرد

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) تایید کرد که با عرضه‌ی بروزرسانی Warzone Firefight روند عرضه‌ی بروزرسانی‌های ماهانه‌ی Halo 5: Guardians به پایان رسیده است، اما ما باز هم می‌توانیم انتظار عرضه‌ی محتویات جدید برای این بازی را داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت (Microsoft)  تأیید کرد عرضه‌ی بسته‌های الحاقی ماهانه‌ی Halo 5: Guardians به پایان رسیده است. در جدیدترین بروزرسانی بلاگ هفتگی هیلو وی‌پوینت (HaloWaypoint) استودیوی 343 اینداستریز به این موضوع اشاره کرده است، اما با این حال آنها گفته‌اند که «باز هم محتویات بیشتری برای بازی عرضه خواهند شد.» در وبلاگ بازی اینطور آمده است:

در حالی که از این به بعد شاهد بروزرسانی‌های ماهیانه نخواهیم بود و بروزرسانی‌ها نیز در ابعاد Warzone Firefight نخواهند بود، ما خوشحال می‌شویم که بگوییم باز هم محتویات بیشتری برای بازی عرضه خواهند شد. مسائلی که هنوز در خصوصشان صحبت نکرده‌ایم. مواردی که ما دیده‌ایم و فکر می‌کنیم شما نیز از آنها خوشتان خواهد آمد. هنوز هم بخش‌های زیادی در حال ساخت هستند، پس به طور خلاصه قطعاً محتویات بیشتری برای عرضه وجود دارند. پس، راحت استراحت کنید.

تا به امروز هشت بسته‌ی الحاقی رایگان برای Halo 5 عرضه شده‌اند که آخرین آنها، Warzone Firefight، انتهای ماه ژوئن عرضه شد. این بزرگترین و قابل توجه‌ترین بسته رایگان Halo 5 تا به امروز بوده است و مواردی مانند حالت وارزون فایرفایت، نقشه‌های جدید و بسیاری محتویات دیگر را در بر دارد.

پیش از این انتظار می‌رفت که Warzone Firefight آخرین بسته‌ی الحاقی Halo 5 باشد، چرا که 343 اینداستریز پیش از این گفته بود عرضه‌ی بسته‌های الحاقی رایگان بازی ژوئن ۲۰۱۶ به پایان خواهد رسید. با توجه به اینکه تعداد بازیکن‌های Halo 5 به طور ماهیانه بیشتر می‌شود، ۹ ماه پس از عرضه‌ی بازی، این منطقی به نظر می‌رسد که آنها بخواهند به پشتیبانی خودشان از بازی با ارائه‌ی محتویات بیشتر ادامه دهند. زمانی که آنها جزئیات بیشتری از محتویات رایگان بازی ارائه دهند ما نیز اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

halo-forge

علاوه بر این 343 اینداستریز گفته است که تیم آنها برای عرضه‌ی بروزرسانی‌های بیشتر برای بخش وارزون فایرفایت «سخت مشغول کار است.» آنها در هفته‌ی جاری یک بروزرسانی را برای رفع مشکل «دکمه‌ی بازگشت» در اسکوربورد و آمار امتیازهای انتهای بازی عرضه کردند:

همچنانکه ما در حال صحبت کردن هستیم، تیم مشغول بررسی تمام داده‌ها و بازخوردهایی است که شما تا کنون تولید کرده‌اید و در حالی که مشغول کار روی بروزرسانی‌های بعدی این حالت هستند، آنها را ارزیابی می‌کنند. در حالی که ما هنوز یک تاریخ عرضه‌ی مشخصی نداریم، شما می‌توانید مطمعن باشید که کارها در حال انجام هستند و به زودی از جزئیات بیشتری آگاه خواهید شد. همچنین ما هم اکنون مشغول رفع مشکل نورپردازی نقشه‌ی Tidal نیز هستیم.

343 اینداستریز همچنین یکسری آمارهای برجسته نیز از بخش وارزون فایرفایت تا به امروز منتشر کرده است:

  • تعداد کل کشتارها: ۴۱۳/۳۷۳/۱۷۸
  • تعداد کل مرگ‌ها: ۹۳/۳۳۹/۲۳۷
  • میانگین زمان زندگی: ۱۰۴ ثانیه
  • تعداد کل کشتارها با استفاده از سلاح‌های قدرتمند [بجز وسایل نقلیه]: ۲۱/۴۷۰/۶۸۵

بعلاوه، 343 اینداستریز در وبلاگ خودش تأیید کرده است که ابزار Forge بازی Halo 5 که به طور رایگان برای ویندوز 10 عرضه خواهد شد به اشتراک «ایکس‌باکس لایو گلد» نیاز نخواهد داشت. این استودیو همچنین جزئیات تکمیلی بیشتری در خصوص موتور جستجوی محتویات در Halo 5 برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی را نیز منتشر کرده است، که چند وقتی می‌شود در حال ساخت است. آنها گفته‌اند:

همانند خود Forge، این [موتور جستجو] نیز برای اطمینان یافتن از اینکه قدرتمندتر از هر زمان دیگری است، از پایه ساخته شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده