// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

عرضه جهانی بازی Pokemon Go متوقف شد

عرضه رسمی بازی Pokemon Go از هفته پیش شروع شد و قرار بود طی این هفته و هفته آینده در تمامی نقاط عرضه شود. ولی مشکلات سرور مانع از عرضه بازی شده است. با زومجی همراه باشید.

این هفته قرار بود بازی Pokemon Go در سایر مناطق نیز عرضه شود. ولی بنظر می‌رسد عرضه این بازی متوقف شده است. نیانتیک لبز، استودیو سازنده Pokemon Go اعلام کرده که دلیل این توقف اختلال در سرورهای بازی است.

جان هانک، مدیرعامل استودیو نیانتیک لبز، اعلام کرده که تیم سازنده متوجه مشکلات سرور به هنگام عرضه بازی بوده و سخت در حال تلاش برای برطرف کردن آن هستند. در راستای پیدا کردن و رفع مشکلات، ظاهرا این بازی در بریتانیا و آلمان در حال عرضه بوده است که در این دو نقطه نیز عرضه بازی متوقف شده تا تمامی مشکلات کامل رفع شوند.

اکانت رسمی Pokemon Go در صفحه توئیتر صحبت‌های جان هانک را تکمیل کرده و از تمامی مخاطبین برای صبر و شکیباییشان تشکر کرده است. همچنین گفته‌اند که بزودی مشکلات را رفع خواهند کرد و عرضه بازی در سایر کشورها مطابق قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

Pokemon Go در ابتدا برای استرالیا و نیوزلند در تاریخ ۱۶ تیر و یک روز بعد برای اپ استور اپل و گوگل پلی اندروید در آمریکا عرضه شد. در آخر هانک اعلام کرد که به خروجی نهایی اعتماد دارد و معتقد است می‌تواند هواداران زیادی را جذب خود کند.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده