نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

تِک‌لَند در حال ساخت ابزار مناسب برای ساخت ماد در بازی Dying Light

استودیوی تِک‌لَند امروز در خبری اعلام کرد در حال ساخت ابزار لازم و رایگان برای ساخت ماد در بازی Dying Light است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
تِک‌لَند در توضیحات خود گفت برخی از کاربران همچنان در حال ساخت ماد برای این بازی هستند و آن‌ها هم دوست دارند مادهای بیشتری را در این بازی جهان‌آزاد و سندباکس مشاهده کنند. Dying Light یک بازی مناسب برای ساخت ماد است و تِک‌لَند هم در این روزها مشغول ساخت ابزار لازم و پرمحتوا برای ساخت ماد در این بازی است. این استودیو همچنین به دنبال نظرات طرفداران برای قراردادن بهترین ابزارها در بازی است. برای ارسال نظرات خود می‌توانید از طریق به فروم تِک‌لَند مراجعه نمایید. تِک‌لَند سابقه‌ی خوبی را در زمینه‌ی حمایت از ساخت ماد در بازی‌های خود دارد. دو بازی Call Of Juarez و Dead Island دارای این خصوصیت هستند و تِک‌لَند با Dying Light امیدوار است عملکرد بهتری را در زمینه‌ی ساخت ماد نسبت به گذشته ارائه دهد. Dying Light این استودیو در توضیحات دقیق خود گفت:
دعوت از کاربران قدم اول برای همکاری با جامعه‌ی ما است. پس از عرضه‌ی ابزار ساخت ماد، ما از بهترین مادها که توسط بازیکنان ساخته شدند به صورت مداوم حمایت می‌کنیم. با اهدای آزادی‌عمل به بازیکنان، دوست داریم پس از گذشت سال‌ها دنیای Dying Light را زنده و تازه نگه داریم. از تمامی کاربران برای حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم و در آینده منتظر مشاهده‌ی مسیری هستیم که Dying Light به سمت آن خواهد رفت .
اوایل هفته‌ی گذشته اخباری مبنی بر انتشار یک بسته‌ی بروزرسانی برای بازی Dying Light و ممانعت از ساخت ماد برای این بازی منتشر شد. اما در ادامه مشخص شد این خبر یک اشتباه ساده بوده است. Dying Light هفته‌ی گذشته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و در همین هفته به فروش ۱.۲ میلیون نسخه‌ای دست یافت. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده