// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بازی موبایل Iron Maiden: Legacy of the Beast عرضه شد

هشت ماه پیش استودیو رودهاوس اینتراکتیو (Roadhouse Interactive) یک بازی نقش‌آفرینی با محوریت گروه موسیقی مشهور آیرون میدن (Iron Maiden) را معرفی کرد. حال این بازی تحت نام Iron Maiden: Legacy of the Beast به صورت رسمی بر روی پلتفرم موبایل عرضه شد.

استودیو رودهاوس اینتراکتیو در سال ۲۰۰۹ در شهر ونکوور، کشور کانادا تاسیس شد. این استودیو که تمرکز و استعداد خود را بر روی بازی‌های پلتفرم موبایل معطوف کرده، تاکنون بازی‌های متعدد و مختلفی از جمله Warhammer 40,000: Carnage ، Bike Unchained، Red Bull Air Race the Game و FRS Ski Cross را به بازار عرضه کرده است. این استودیو در جدیدترین ساخته رایگان خود یعنی Iron Maiden: Legacy of the Beast به سراغ موسیقی هوی متال و گروه آیرون میدن رفته و آن را عرضه کرده است.

شاید در نگاه اول ترکیب المان‌های سبک اکشن نقش‌آفرینی نوبتی و گروه آیرون میدن کمی عجیب و غیرعادی جلوه کند. شخصیت‌های قابل بازی از «ادی»، شانس‌بیار گروه آیرون میدن الهام گرفته شده‌اند. در بازی Iron Maiden: Legacy of the Beast کنترل گروهی از «ادی»هایی با شکل و شمایل مختلف را در اختیار دارید که در محیط‌های برگرفته شده از کاور آلبوم‌های گروه آیرون میدن با استفاده از آن‌ها با دشمنان وارد نبرد می‌شوید. با پیشرفت در بازی «ادی‌»های بیشتر بدست می‌آورید که هر یک قدرت‌ها و توانایی خاصی در اختیار دارند. در مجموع بازی Iron Maiden: Legacy of the Beast دارای بیش از ۱۰۰ شخصیت قابل بازی، ۳۰۰ کوئست و ۴ جهان بزرگ است که بزودی با بروزرسانی‌ این تعداد افزایش نیز خواهد یافت. از بین شخصیت‌های قابل بازی می‌توان به «ادی» آلبوم‌های Powerslave، Killers، Somewhere in Time و The Number of the Beast و از بین دشمنان می‌توان به ویکرمن، هوروس و ژنرال اکسیس اشاره کرد.

امکان پیدا کردن دوستان و درخواست اضافه کردن شخصیت‌شان به نبرد را می‌توان از ویژگی‌های مثبت این بازی دانست. با شکست دادن دشمنان، روح آن‌ها به سلاح و متحدین تبدیل می‌شود که در نبردهای بعدی بسیار کارآمد خواهند بود. در بازی Iron Maiden: Legacy of the Beast چهل نوع طلسم وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شخصیت‌هایتان را ارتقا داده و از بین توانایی‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. محیط‌های این بازی به صورت سه‌بعدی طراحی شده‌اند و حضور در آن‌ها برای طرفداران آیرون میدن لذت‌بخش خواهد بود. اما مهم‌ترین عنصر بازی Iron Maiden: Legacy of the Beast برای طرفداران گروه آیرون میدن را باید استفاده از موسیقی‌های مشهور این گروه شامل نسخه‌های کلاسیک منتشرنشده‌ برخی از آهنگ‌ها دانست.

در واقع می‌توان گفت که نمونه‌های Iron Maiden: Legacy of the Beast را بارها مشاهده و تجربه کرده‌ایم، اما وجه تمایز این بازی استفاده از عناصر مرتبط با گروه مشهور آیرون میدن و جذب طرفداران این گروه افسانه‌ای است. بازی رایگان Iron Maiden: Legacy of the Beast بدون شک ارزش یکبار تجربه را دارد. اگر علاقه‌مند به سبک اکشن نقش‌آفرینی نوبتی بوده و از طرفداران سبک متال به خصوص گروه آیرون میدن هستید، بازی Iron Maiden: Legacy of the Beast را از دست ندهید.

گوگل پلی  |  اپ استور

منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده