// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

عملکرد بهتر Red Dead Redemption بر روی ایکس باکس وان

بعد از انتشار دوباره بازی Red Dead Redemption از طریق ویژگی  Backward Compatibility بر روی ایکس‌باکس وان، سایت دیجیتال فاندری دست به کار شده و نگاهی به عملکرد این بازی داشته است. با زومجی در ادامه همراه باشید.

طی چند وقت اخیر به لطف ویژگی Backward Compatibility  شاهد عرضه دوباره بازی Red Dead Redemption بر روی ایکس‌باکس وان بودیم و خوشبختانه نه ‌تنها شاهد عقب‌گردی در زمینه اجرایی بازی نیستیم، بلکه این نسخه از نسخه ایکس‌باکس 360 نیز بهتر اجرا می‌شود. مانند همیشه دیجیتال فاندری دست به کار شده و با انتشار یک ویدیو بهبود‌های لحاظ شده در زمینه فریم ریت و کیفیت بازی به خصوص در زمینه حذف «برش‌های در صفحه» (Stutter) را به همگان نشان داده است.

بیشترین بهبودی که قابل مشاهده است مربوط به عملکرد به مراتب بهتر بازی در «میان پرده‌» ها می‌شود؛ جایی که شاهد خروجی ۲۰ فریم در  ایکس‌باکس 360 هستیم در حالی که میان‌پرده‌ها در کنسول ایکس‌باکس وان با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود.

RED-DEAD بازی نه تنها از لحاظ فریم‌ ریت بلکه از لحاظ کیفی نیز بهبود‌هایی داشته است

خوشبختانه عملکرد بهتر ایکس‌باکس وان در زمینه نرخ فریم حتی در مناطق شلوغ شهری نیز ادامه پیدا می‌کند که البته گاهی اوقات تعداد فریم  بازی افت کرده و کم و بیش بازی در حد نسخه ایکس‌باکس 360 اجرا می‌شود. بزرگترین افت فریمی که در نسخه ایکس‌باکس وان مشاهده شده به صحنه تیراندازی در یک مزرعه برمی‌گردد که در آن شاهد ۲۶ فریم بر ثانیه هستیم!

تجربه دوباره یکی از شاهکار‌های ابدی صنعت بازیسازی بر روی یک کنسول نسل هشتمی بسیار لذت بخش است و اگر تا این لحظه به تجربه این بازی نپرداخته‌اید و کنسول ایکس‌باکس وان را در اختیار دارید هم‌اکنون بهترین موقعیت برای تجربه این بازی است. شایعات فراوانی هم پیرامون قسمت بعدی این مجموعه وجود دارد ولی تا به این لحظه شاهد هیچ عکس‌العملی از سوی راک‌‌استار نبوده‌ایم.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده