نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی موبایل Final Fantasy 7 برای اندروید عرضه شد

Final Fantasy 7 یکی از بهترین نسخه‌های سری «فاینال فانتزی» است که تا به امروز برای پلتفرم‌های مختلفی پورت شده است. حال کمپانی اسکوئر انیکس نسخه‌ای از بازی را برای اندروید منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

سری Final Fantasy یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌ها در سراسر جهان است که اولین نسخه آن در سال ۱۹۸۷ عرضه شده بود و جدید‌ترین نسخه آن یعنی Final Fantasy XV هم امسال برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با این حال هنوز هم نسخه‌‌های قدیمی‌تر این سری، طرفداران خاص خود را دارند و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) با اطلاع از این موضوع، نسخه هفتم مجموعه یعنی Final Fantasy VII را برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است. این نسخه سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و iOS هم عرضه شده بود.

فاینال فانتزی 7 با قیمت ۱۵/۹۹ دلار بر روی گوگل پلی برای دانلود موجود است و برای نصب نیازمند ۴ گیگابایت فضای خالی است. همچنین بازی در حال حاضر یک باگ دارد که باعث کرش کردن بازی و از بین رفتن اطلاعات می‌شود. در نتیجه اسکوئر انیکس پیشنهاد داده که تا زمان رفع این باگ، به طور متناوب بازی خود را ذخیره کنید.

Final Fantasy 7 قرار بود در سال ۱۹۹۷ برای کنسول نینتندو 64 عرضه شود که به دلیل یک سری مشکلات، برای این کنسول عرضه نشد و در عوض کنسول پلی‌استیشن را به عنوان پلتفرم مقصد انتخاب کرد و تاثیر زیادی در محبوب‌تر شدن کنسول اول سونی داشت. همچنین چندی پیش بازی رومیزی Final Fantasy VII Monopoly نیز تایید شد که سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

منبع: Engadget


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده