نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

یوبیسافت امکان دریافت رایگان نسخه پی سی Trials of the Blood Dragon را فراهم می‌ کند

کمپانی یوبیسافت قصد دارد یک نسخه آزمایشی از بازی Trials of the Blood Dragon برای کاربران پی‌سی عرضه کند و افرادی که بتوانند امتیاز مدنظر این کمپانی را در این نسخه دریافت کنند، نسخه کامل بازی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

یوبیسافت چندی پیش و در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016، بازی Trials of the Blood Dragon را معرفی و همان روز هم برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه کرد. این بازی که توسط استودیو ردلینکس (Redlynx) ساخته شده، جدید‌ترین نسخه از سری Trials است که با بازی Far Cry 3: Blood Dragon ترکیب شده و برای اولین بار در این مجموعه، علاوه بر مراحل موتور‌سواری، شامل مراحل تیراندازی نیز می‌شود. حال یوبیسافت قصد دارد تا به طرفداران این مجموعه در پلتفرم پی‌سی، شانسی برای دریافت رایگان نسخه کامل بازی بدهد.

بر این اساس، در تاریخ ۲۲ جولای (۱ مرداد) شاهد عرضه یک نسخه آزمایشی رایگان از این بازی در یوپلی (Uplay) خواهیم بود و افرادی که بتوانند این نسخه را با کم‌تر از ۱۵ خطا به پایان برسانند، نسخه رایگان بازی را دریافت خواهند کرد. این نسخه آزمایشی همچنین شامل جدول رده‌بندی هم خواهد بود که البته رتبه‌های اول آن جایزه خاصی دریافت نخواهند کرد.

زومجی پیش از این بازی Trials of the Blood Dragon را بررسی کرده و آن را لایق نمره متوسط ۶/۵ دانسته است. نیلوفر ابراهیم پور در نقد خود از بازی نوشت:

استودیو ردلینکس سعی کرده در بازی Trials of the Blood Dragon که یک نسخه فرعی از سری Trials به شمار می‌رود، ایده‌های جدید و تازه‌ای را پیاده کند. اما نتیجه کار چیز جالبی از آب درنیامده است. هرچقدر که بخش موتورسواری و طراحی محیط خوب کار شده‌اند، اما بخش‌های دیگر سکوبازی اصلا جالب نیستند و نیمی از وقت بازی را هدر داده‌اند. سر و ته بازی ۱ تا ۲ ساعت بیشتر طول نمی‌کشد و باقی بازی را باید صرف رکورد شکنی‌های مختلف کنید. پس نه، این بازی ارزش خرید ندارد و بهتر است برای آن تا زمان تخفیف‌های مختلف صبر کنید. ۱۵ دلار برای این بازی کمی زیاد به نظر می‌رسد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده