نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

۸ بازی در سبک مبارزه‌ای به PlayStation Now اضافه شدند

سونی اعلام کرد ۸ بازی در سبک مبارزه‌ای به لیست بازی‌های سرویس PlayStation Now اضافه شده است و کاربران این سرویس می‌توانند این بازی‌ها را از این سرویس دریافت و بازی کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

لیست بازی‌های سرویس PlayStation Now همچنان درحال بزرگ‌تر شدن است. کمپانی سونی در پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرد که ۸ بازی جدید در سبک مبارزه‌ای به سرویس استریم PlayStation Now اضافه شده‌اند و به همین منظور ماه جولای را ماه بازی‌های مبارزه‌ای خواند. شما در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های تازه وارد و جدید سرویس PlayStation Now را مشاهده کنید:

  • WWE 2K15
  • Guilty Gear Xrd - Revelator
  • Dead or Alive 5: Last Round
  • Bellator MMA Onslaught
  • BlazBlue: Chrono Phantasma Extend
  • Deadliest Warrior: The Game
  • Deadliest Warrior: Legends
  • Arcana Heart 3: Love Max

این بازی‌ها تنها بازی‌های سبک مبارزه‌ای در لیست بازی‌های سرویس PlayStation Now نیستند، Mortal Kombat: Komplete Edition و Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition و Ultra Street Fighter IV و King of Fighters XIII و Street Fighter III: Third Strike Online Edition و Virtua Fighter 5 Final Showdown وSkullgirls Encore از جمله بازی‌های دیگر در سبک مبارزه‌ای سرویس PlayStation Now هستند.

سونی  همچنین به طرفداران خود یادآوری کرد که زمان دریافت یک اشتراک ۳ ماهه سرویس PlayStation Now  با قیمت ۳۰ دلار در حال به پایان رسیدن است و از ۱۱ جولای (۲۱ تیر) قیمت آن به ۴۵ دلار باز خواهد گشت.همچنین اشتراک ۷ روزه و مجانی این سرویس همچنان در دسترس خواهد بود. درحال حاضر کتابخانه PlayStation Now بیش از ۴۰۰ بازی را در خود جای می‌دهد. فهرست کامل بازی‌های ارائه شده برروی Playstation Now اکنون از طریق وبسایت این سرویس در دسترس است. شما می‌توانید با استفاده از پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3،‌ پلی‌استیشن ویتا و همچنین برخی تلویزیون‌های سونی، سامسونگ، دستگاه‌های پخش بلوری و پلی‌استیشن تی‌وی به بازی‌های سرویس PlayStation Now  دسترسی داشته باشید.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده