// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

اطلاعاتی از سلاح‌ها، مراحل و شخصیت‌های بازی Battlefield 1 فاش شد

در جریان بتای محدود بازی Battlefield 1 استودیو دایس، اطلاعاتی از سلاح‌ها، مراحل و شخصیت‌های این بازی فاش شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در جریان بتای محدود بازی مورد انتظار Battlefield 1،، محصول استودیو Dice، اطلاعاتی از آن شامل نام و عنوان مراحل بخش تک‌نفره، اسامی شخصیت‌های بازی، سلاح‌ها و گجت‌ها لو رفته است. این اطلاعات در وب‌سایت رِدیت و توسط شخصی با نام کاربری «Lobix» منتشر شده‌اند که در کنار آنها عذرخواهی نیز از کمپانی‌های سازنده و ناشر این بازی کرده است:

الکترونیک آرتز و دایس، من متاسفم.

طبق این اطلاعات، مراحل بخش تک‌نفره‌ی بازی از ۷ اپیزود تشکیل شده‌اند که در برگیرنده‌ی یک مرحله‌ی ابتدایی یا Prologue و یک مرحله‌ی نهایی یا Epilogue خواهد بود و در کل ۲۰ مرحله این اپیزودها را تشکیل خواهند داد. در بازی‌های Battlefield 4 و Battlefield Hardline مراحلی موسوم به «The Road to Battlefield 1» وجود دارند و افرادی که این مراحل را سپری کنند یا حتی یکی از نسخه‌های قبلی مجموعه‌ی بتلفیلد را داشته باشند، نشان داگ تگ مخصوصی برای Battlefield 1 دریافت خواهند کرد (نشان Dog Tag چیزی شبیه به نشان اختصاصی برای هر بازیکن است که می‌تواند به شکل دلخواه آن را طراحی کند که در بخش چند‌نفره‌ی بازی پس از از بین بردن هر یک از حریفان، به آنان نشان داده خواهد شد) همچنین به کسانی نیز که در بتای محدود یا عمومی این بازی شرکت داشته باشند، نشان‌های داگ تگ دیگری نیز اهدا خواهد شد.

اطلاعات منتشر شده همچنین خبر از وجود بیش از ۳۰ نوع اسلحه، از سلاح‌های کمری گرفته تا تانک‌ها و قایق‌های جنگی، سلاح‌های موسوم به «Behemoth» و همچنین سلاح‌های مخصوص سواره‌نظام می‌دهند. در مورد گجت‌های این بازی زیبا نیز می‌توان به مین، نارنجک‌های دستی، کیف‌های پزشکی، جعبه‌های مهمات، ماسک‌های ضد گاز و سلاح‌های شعله افکن اشاره کرد. از جمله‌ی سایر اطلاعات دیگری که از این بازی لو رفته می‌توان به لیست نقشه‌های آن، سلاح‌های دستی برای مبارزات تن به تن، حالت‌های بازی، طرح‌ و نقش و نگارهای روی سلاح و لباس بازیکن (Camos) و امکان شنیدن صداهای منحصر بفرد و ویژه در این بازی اشاره کرد. بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال جاری (۲۱ ماه اکتبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که این بازی را پیش خرید کرده باشند می‌توانند آن را ۳ روز زودتر اجرا کنند. بتای عمومی این بازی زیبا نیز در اواخر تابستان جاری برگزار خواهد شد. پیش‌تر در زومجی از احتمال پشتیبانی این بازی از دایرکت‌ایکس 12 مطلع شدید و جزییات نقشه‌های آن را نیز مطالعه کردید. در مطلبی دیگر نیز جدیدترین تریلر از گیم‌پلی این بازی را تماشا کردید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده