// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

Watch Dogs 2 فاقد مینی گیم‌های واقعیت افزوده خواهد بود

در نسخه اول Watch Dogs، یک سری مینی گیم‌های واقعیت افزوده (AR Mini Games) وجود داشت که مثلا امکان کشتن موجودات فضایی خیالی را فراهم می‌کرد. حال سازنده بازی اعلام کرده که در نسخه دوم خبری از این مینی گیم‌ها نخواهد بود.

مدتی پیش گفته شد که بازی Watch Dogs 2 از آن مکانیزم برج‌های معروف جهت باز کردن نقاط مختلف نقشه استفاده نمی‌کند. حال دنی بلانگر، کارگردان Watch Dogs 2، اعلام کرده که مینی گیم‌های واقعیت افزوده نیز در این نسخه حضور نخواهند داشت.

وی در این باره می‌گوید:

مینی گیم‌های واقعیت مجازی در این نسخه حضور نخواهند داشت. ما قصد داریم به جای استفاده از این‌گونه بازی‌ها به مخاطب اجازه دهیم محیط بازی را به گشت و گذار بپردازد. از این رو از طریق دستگاه‌های هک خود می‌توانید به رازها و سایر موارد بازی پی برده و یا در صورت دوست داشتن ماموریت‌های جانبی را باز کنید.

بازی‌های واقعیت افزوده در Watch Dogs شامل دو بازی NVZN  و Cash Run می‌شود. در NVZN می‌بایست با اسلحه ‌Blaster خود به موجودات فضایی خیالی شلیک کرده و آن‌ها را نابود کنید. در Cash Run نیز شما می‌بایست به دنبال سکه‌ها دویده و از اسکلت‌های قرمز رنگ دوری کنید. همچنین یک سری مینی گیم‌های دیگر نیز در نسخه اول حضور داشتند که هنوز به طور واضح اعلام نشده که در این نسخه حضور دارند یا نه.

همچنین در قبل نیز مشخص شد که می‌توانید بدون کشتن حتی یک نفر بازی را به اتمام برسانید. از طرفی تمامی بسته‌های الحاقی این بازی ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. Watch Dogs 2 در تاریخ ۲۵ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده