نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸

سه گانه Infinity Blade را به صورت رایگان دانلود کنید

استودیو چر اینترتینمنت،‌ امروز و به مناسبت چهارم جولای (روز استقلال آمریکا)، سه‌گانه Infinity Blade، یکی از بهترین بازی‌های ایفون را به صورت رایگان برروی اپ‌استور قرار داده است. با ما و جزئیات خبر همراه باشید.

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های موبایل در چند سال اخیر، مجموعه Infinity Blade بوده است. هر کدام از قسمت‌های این بازی،‌ در زمان انتشارش، تبدیل به یک بازی فوق‌العاده شد که توانست مرزهای گرافیکی بازی‌های موبایل را جابه‌جا کند. امروز استودیو Chair Entertainment که وظیفه ساخت این سه‌گانه را بر عهده داشته است، اعلام کرد که به مناسبت چهارم جولای (روز استقلال آمریکا)، این سه‌گانه را به صورت رایگان برروی اپ‌استور قرار داده است.

بازی‌های مجموعه اینفینیتی بلید،‌ در سال‌های گذشته و در مقاطع مختلف به صورت رایگان برروی اپ‌استور قرار گرفته بودند اما این اولین بار است که هر سه بازی به صورت یک‌جا به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار گرفته‌اند. بازی‌های این سه‌گانه، جزو بازی‌های گران محسوب می‌شوند و قیمت آنها در شرایط عادی به ترتیب ۵/۹۹، ۶/۹۹ و ۶/۹۹ دلار است. اگر تا به حال شانس تجربه این سه بازی را نداشته‌اید، الان بهترین زمان برای دانلود کردن و تجربه آنها است. در زیر نیز می‌توانید تریلر این سه‌گانه را تماشا کنید:

|

درست است که استودیو Chair کار خود را با سری اینفینیتی بلید به پایان رسانده است اما آنها چندی پیش نسخه ریمستر بازی Shadow Complex را برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی توسعه دادند و در حال حاضر هم با استودیو بد روبات (استودیو متعلق به جی جی آبرامز) در حال کار برروی بازی Spyjinx هستند که قرار است برای موبایل‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده