// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

استودیو ندررلم: ممکن است DLC های بیشتری برای Mortal Kombat X عرضه شود

مجموعه‌ی مورتال کامبت همیشه جزو بازی‌های مبارزه‌ای پر طرفدار و مهیج بوده است. به تازگی اِد بون، رییس استودیوی سازنده‌ی این مجموعه یعنی ندررلم، اعلام کرده که ممکن است بسته‌های الحاقی بیشتری برای بازی Mortal Kombat X ساخته شود. با زومجی همراه باشید.

در ماه آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی بود که بازی Mortal Kombat X منتشر شد و تا کنون نیز اضافه شدن ۸ شخصیت جدید در قالب بسته‌های الحاقی توانسته هیجان این بازی را بیشتر کند. این شخصیت‌ها در قالب بسته‌های موسوم به «Kombat Pack» منتشر شده و خبر خوب اینکه احتمالا قرار است اضافه شدن شخصیت‌های جدید، باز هم ادامه پیدا کند. از آنجایی که اد بون، رییس استودیو NetherRealm، همیشه دوست داشته که در مورد پروژه‌های خود در این استودیو صحبت کند، می‌تواند امیدوار بود که این بار نیز با ظاهر شدن و صحبت کردن، اخبار جدیدی از مجموعه‌ی Mortal Kombat داشته باشد. آخرین حضور وی و این استودیو در جریان نمایشگاه E3 2016 بود که در مورد بازی Injustice 2 صحبت کردند.

آخرین پیشبردی که در مورد این بازی وجود داشته در جریان رویدادی موسوم به پلی‌استیشن بلاگ‌کست بوده که در آن اد بون در مورد بازی Injustice 2 اطلاعاتی را به طرفداران منتقل کرده است. همچنین بخش دیگری از صحبت‌های وی در این رویداد به موضوعی اختصاص داشت که می‌توان از آن چنین برداشت کرد که مجموعه‌ی مورتال کامبت قرار است بسته‌های الحاقی بیشتری دریافت کند. بخشی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

به علت گسترش دامنه‌ی پشتیبانی خود از بازی Mortal Kombat X، حتی بیشتر از تمامی بازی‌های دیگر، ما در حال حاضر بسیار پرمشغله هستیم. این پشتیبانی به حدی وسیع است که در حال ورود به محدوده‌ی بازی‌ جدید ما یعنی Injustice 2 است. البته من همیشه در حال القای این حس به خود هستم که این چیز خوبی است، اما این مساله واقعا برنامه‌ی پرمشغله و سنگینی را برای ما رقم می‌زند.

خبر دیگری که این ادعا را تقویت می‌کند، پیامی است که بون پیش‌تر در حساب توییتر خود در مورد Kombat Pack 3 قرار داده بود. همچنین با توجه به محبوبیتی که بسته‌های پیشین توانستند در بین طرفداران کسب کنند، کاملا منطقی به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال ساخت بسته‌ی جدیدی برای این بازی مهیج باشد. اگر قرار باشد چنین بسته‌ای برای این بازی ساخته شود، شما دوست دارید چه شخصیت‌هایی را به بازی اضافه کند؟ تا این لحظه نیز شخصیت‌های مانند «Rain» هستند که در بخش داستانی بازی حضور دارند، اما قابل بازی نیستند. آیا شما منتظر ورود این چنین شخصیت‌هایی به بازی اصلی هستید یا اینکه دوست دارید شاهد ورود شخصیت‌های کاملا جدیدی به این بازی باشید؟

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AttackofTheFanBoy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده