نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

خالق The Witcher 3: بازی‌ ها برروی ایکس باکس اسکورپیو بهتر اجرا خواهند شد

طراح ارشد استودیو سی‌دی پراجکت رد در مصاحبه جدیدی اعلام کرد ایکس‌باکس اسکورپیو کیفیت بهتری نسبت به ایکس‌باکس وان فعلی ارائه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

ماتیوش توماشکیویچ،‌ طراح ارشد شرکت سی‌دی پراجکت رد، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد قدرت ۶ ترافلاپسی ایکس‌باکس اسکورپیو بازیکنان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها را به تجربه‌ای ناب دعوت می‌کند. تمام کسانی که در صنعت بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند بسیار هیجان‌زده هستند و منتظر هستند ببینند در هنگام عرضه هردو کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن نئو چه اتفاقی برای این صنعت خواهد افتاد.

اما در مقایسه با کیفیت گرافیک کنسول‌های این نسل و رایا‌نه‌های شخصی چه تفاوتی وجود خواهد داشت؟ توماشکیویچ در مصاحبه خود پاسخ داده است:

مطمئنا بازیکنان به توسعه‌دهندگانی که به بخش گرافیک بازی بها می‌دهند بیشتر اعتماد می‌کنند و کنسول‌ها هم دقیقا تمرکز بیشتری برروی گرافیک بازی‌ها کرده‌اند و ما شاهد بازی‌های با کیفیتی هستیم. به عنوان مثال بازی کارتی  Gwent: The Witcher Card Game برروی ایکس‌باکس اسکورپیو بسیار دیدنی اجرا شده است. اگر در زمان ساخت The Witcher 3 سخت‌افزار ایکس‌باکس اسکورپیو وجود داشت، این بازی عملکرد بسیار خوبی نسبت به نسخه رایانه‌های شخصی داشت و شاید کیفیت بازی The Witcher 3 بسیار بالاتر از حالت کنونی این بازی بود.

من زیاد درباره این مورد اطلاعاتی ندارم ولی به شخصه معتقد هستم رایانه‌های شخصی روند رو به رشدی را سپری می‌کنند و کار توسعه بازی‌ها برروی این پلتفرم سریع‌تر شده است. پس اگر رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس اسکورپیو را درکنار هم قرار بدهیم از نظر قدرت هردو برابر هستند اما من فکر می‌کنم در سرعت ساخت و توسعه بازی‌ها رایانه‌های شخصی از ایکس‌باکس اسکورپیو سبقت می‌گیرد.

همچنین توماشکیویچ اعلام کرد بتای محدود بازی Gwent: The Witcher Card Game در ماه سپتامبر (اواسط شهریور) برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شرکت مایکروسافت در طول کنفرانس خود در نمایشگاه E3 از کنسول قدرتمند ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی کرد.

منبع: GamePur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده