// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تاریخ رسمی شروع فروش تابستانه ایکس باکس اعلام شد

کمپانی مایکروسافت رسما تاریخ آغاز فروش تابستانی خود را اعلام کرد که در آن شاهد عرضه با تخفیف محصولاتی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش اعلام کردیم که شایعه شده فروش تابستانه مایکروسافت و ایکس‌باکس قرار است این هفته شروع شود. حال مایکروسافت رسما اعلام کرده که فروش تابستانه از تاریخ ۱۵ تیر آغاز خواهد شد.

طبق گفته مایکروسافت این فروش یک هفته‌ای شامل ۲۵۰ بازی ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان می‌شود. هنوز قیمت تخفیف‌ها مشخص نشده است ولی مایکروسافت گفته که از فردا اخبار تکمیلی حول این موضوع منتشر خواهد شد و تخفیف‌ بازی‌های ایکس‌باکس وان بالای ۶۰ درصد خواهد بود. همچنین اگر عضو اشتراک طلایی هستید ۱۰ درصد هم تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت طی فروش تابستانه بازی‌های جدیدی نظیر Doom، Quantum Break، Mirror's Edge: Catalyst، Dark Souls 3 و بسته الحاقی Underground بازی The Division را تخفیف خواهد زد. همچنین از بازی‌های Backward Compatibility نیز می‌توان به The Witcher 2، South Park: The Stick و Deus Ex: Human Revolution اشاره کرد. در بخش ویندوز 10 هم به نظر می‌رسد شاهد تخفیفاتی برای Quantum Break، Rise of The Tomb Raider و Gears of War: Ultimate Edition باشیم.

همچنین کنسول ایکس‌باکس وان و باندل‌هایش نظیر باندل Quantum Break و چند بازی دیگر به قیمت ۲۸۰ دلار فروخته خواهد شد. این کنسول‌ها شامل یک کنترلر اضافه، یک عدد گیفت کارت ۵۰ دلاری و یک بازی دلخواه است که در خرده فروشی‌هایی نظیر آمازون، GameStop و Best Buy عرضه خواهند شد. همچنین از طریق مایکروسافت استور نیز می‌توانید کنسول خود را خریداری کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده