نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

چهار بازی جدید به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

قابلیت Backward Compatibility سال گذشته در جریان مراسم E3 2015 برای کنسول ایکس‌ باکس وان معرفی شد و سر‌و‌صدای زیادی به پا کرد. به تازگی ۴ بازی جدید دیگر نیز به لیست بازی‌های این قابلیت اضافه شده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت همچنان بازی‌های بیشتری را به قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه می‌کند. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌ باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در وبسایت خودش اعلام کرد که ۴ بازی دیگر هم برای قابلیت Backward Compatibility اضافه و عرضه شده‌اند. این بازی‌ها شامل  Bloodforge ،Mars: War Logs ،Gripshift و Go! Go! Break Steady می‌شوند.

در خبری دیگر در ارتباط با قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان، مایکروسافت اعلام کرد، پاسخ‌گویی و پشتیبانی از این قابلیت در هفته‌ای که گذشت، طاقت‌فرسا بوده است. تا به امروز، کاربران بیش از ۱۰۰ ساعت زمان خود را صرف بازی کردن بازی‌های قابلیت Backward Compatibility  بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان کرده‌اند.

تاکنون ۲۱۳ بازی از کنسول ایکس‌باکس 360 به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند تمامی این بازی‌ها را تجربه کنند. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که بازی‌های بیشتری به این قابلیت در آینده اضافه خواهد شد. بدون شک مورد انتظارترین بازی دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان، بازی Red Dead Redemption است، این بازی اوایل سال جاری میلادی برای مدتی محدود بر روی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد، اما مایکروسافت اعلام کرد که این موضوع صرفا به خاطر یک اشتباه رخ داده است و بازی را حذف کرد. با این وجود مایکروسافت تلاش می‌کند این بازی را بزودی از طریق این قابلیت بر روی کنسول خود اضافه کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده