// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

جزییات بروزرسانی جدید Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 اعلام شد

جزییات بروزرسانی جدید Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 اعلام شده است. این آپدیت محتویات جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

بروزرسانی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 بخش‌های جدیدی را به بازی اضافه و یک سری از باگ‌ها را رفع کرده است. این بروزرسانی شامل چالش‌های عمومی  جدید، چالش‌های زمانی و پاداش‌های جدید می‌شود. همچنین برقراری تعادل بین شخصیت‌های بازی نیز از دیگر بخش‌های این بروزرسانی است.

چالش‌های عمومی در واقع یک سری ماموریت خاص در طول مسابقات هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌هارا انجام دهند. پس از انجام هر چالش در پایان بازی سه صندوق به اشخاص مورد نظر داده ‌می‌شود. این صندوق‌ها می‌تواند شامل سکه، استیکر یا آیتم‌های اختصاصی باشد.

همچنین می‌توانید در داخل بازی و در خارج از محیط شهر نوار پیشرفت‌های خود را مشاهده کنید. اینکه تا به‌حال چه چالش‌هایی را انجام داده‌اید یا میزان پیشرفت شما چگونه بوده همگی در این نوار پیشرفت قابل مشاهده خواهند بود.

چالش‌های تحویل به‌موقع بازی نیز در نوع خود جالب هستند. در این بخش شما یک راکت جامپر را کنترل می‌کنید یا یک پیک به شکل بز هستید! شما وظیفه دارید تا Chomper Pizza یا Zomburgers  ها را به مشتریان خود تحویل دهید. حال هر شخص که بتواند در زمان معین شده بیشترین بسته را تحویل دهد مدال بهتری را دریافت کرده و رکوردش ثبت خواهد شد.

جدای از توضیحات ذکر شده برای این بروزرسانی، یک سری از باگ‌های بازی رفع شده و شخصیت‌های بازی نیز به حد تعادل رسیده‌اند. گفته شده که هر شخصیت در زمان اسپاون برای مدتی از افزایش قدرت آسیب‌رسانی و میزان فاصله حمله کردن بالاتر بهره‌مند خواهد بود. Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 توسط استودیو پاپ‌کپ گیمز ساخته شده و الکترونیک آرتز هم وظیفه نشر آن را برعهده داشته است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده