نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

شایعه: فروش تابستانه ایکس باکس در هفته آینده آغاز می‌شود

اخیراً شایعه شده که فروش تابستانه‌ی ایکس‌باکس (Xbox Summer Sale 2016) قرار است از سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده آغاز شود. گویا سطح تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای این فروش در حد تخفیفات تابستانه‌ی استیم است. با زومجی همراه باشید.

درحالی‌که تخفیف‌های فعلی استیم هنوز به پایان نرسیده، شنیده‌هایی درباره‌ی فروش تابستانه‌ی ایکس‌باکس به گوش می‌رسد. Ekim، کاربر توییتر که در صنعت گیم فعالیت می‌کند، به‌تازگی طی توییتی از آغاز تخفیف‌های ایکس‌باکس در هفته‌ی آینده خبر داده است. وی این‌طور نوشته است:

فروش [تابستانه‌ی] ایکس‌باکس شامل تعداد زیادی از بازی‌های بسیار باکیفیت (AAA) می‌شود. تخفیف‌های بسیاری از آن‌ها در حد [تخفیف‌های] فروش تابستانه‌ی استیم (Steam Summer Sale) است. بعضی [از بازی‌ها] با [داشتن اشتراک] گلد، ارزان‌تر هم تمام می‌شوند.

به‌گفته‌ی Ekim، احتمالاً مایکروسافت همین امروز زمان آغاز تخفیفات‌اش را رسما اعلام می‌کند؛ زمانی که ظاهراً در سه‌شنبه‌ی آینده واقع شده است. Ekim اخیراً فهرست بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد برای ماه جولای را پیش از اعلام رسمی مایکروسافت به‌درستی فاش کرده بود.

آن‌طور که گفته‌شده، باندل Metro: Redux (شامل Metro: Last Light Redux و Metro 2033 Redux) یکی از محصولات تخفیف‌خورده خواهد بود که با قیمت ۷.۵ دلار در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. در آن‌سو گویا کاربران ایکس‌باکس 360 هم می‌توانند بازی Red Dead Redemption را در ازای پرداخت ۷.۵ دلار به دست بیاورند. همچنین بنا به شنیده‌ها قیمت Mirror's Edge Catalyst در فروش تابستانه، ۳۵ دلار و بهای Rise of the Tomb Raider هم ۳۰ دلار تعیین شده است.

ظاهراً در این میان، بسیاری از محصولات هر یک با قیمت ۱۰ دلار یا کمتر قابل خریداری خواهند بود؛ ضمن اینکه به تخفیف خوردن بازی‌های DOOM و Tom Clancy's The Division در کنار بازی‌هایی مانند Call of Duty: Black Ops II و Black Ops III هم اشاره شده و از Dark Souls 3 هم در بین محصولات ویژه نام برده شده است. به‌ادعای Ekim تعدادی از بازی‌های ویندوز 10 هم در این بازه‌ی زمانی با تخفیف عرضه خواهند شد. البته همه‌ی این موارد تنها در حد شایعه هستند و فعلاً باید تا انتشار اطلاعیه‌ی رسمی از سوی Major Nelson منتظر بمانیم.

منابع: Gamepur / VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده