دیوید کیج: Detroit: Become Human گرافیک فوق العادهای خواهد داشت
دیوید کیج، رئیس استودیو کوانتیک دریم، طی یک مصاحبه اعلام کرده که موتور گرافیکی بازی Detroit: Become Human میتواند تحولی در بازیهای پلیاستیشن 4 از نظر جلوههای بصری ایجاد کند. به عبارتی Detroit: Become Human میتواند مرز بین سینما و تلویزیون را شدیدا کم رنگتر کند.
دیوید کیج، طی صحبتهایش با پلیاستیشن بلاگ گفت:
ما قصد داریم از طریق Detroit محدودیتها را کم کنیم و موتور گرافیکی که برای بازی در نظر داریم میتواند این کار را برای ما انجام دهد. از این رو میبایست تمرکز خود را بیشتر بر روی نورپردازیها میگذاشتیم. پس شروع کردیم به نوشتن موتور گرافیکی جدید که بتواند خواستههای ما را برآورده کند.
در حال حاضر Quantic Dream در حال کاربر روی یک سری المانهای بصری شامل پوست و سایه زنیهای پوستی است. همچنین یک سری جلوههای دیگر نظیر روشنایی گوش زمانی که نور به پشت آن تابیده است از دیگر بخشهایی است که سازنده قصد دارد آن را در بازی خود اجرا کند.
وی در ادامه میگوید:
ما بر روی سایههای پوستی کارکردیم. بر روی سایههای مو کار کردیم. بر روی سایههای چشم کارکردیم. همچنین زمانی که نور به پشت گوش شخصیت میتابد به خوبی میتوانید سرخی آن را مشاهده کنید.
ظاهرا کوانتیک دریم و دیوید کیج شدیدا در تلاش هستند تا بازی خود را واقعگرایانهتر از قبل به نمایش بگذارند:
ما همیشه با تکنولوژی دست و پنجه نرم کردیم ولی مخاطب برایش هیچ اهمیتی ندارد. این کار فقط برای توسعه دهندهها و دوست داران تکنولوژی است. ما امیدواریم حتی با وجود اینکه طرفداران از تکنولوژی و مسائل پشت برده خوششان نمیآید خروجی کار را دوست داشته باشند.
بازی Detroit: Become Human در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلیاستیشن 4 عرضه میشود. این بازی قصد دارد داستان بین انسانها و رباتها را برای مخاطبینش بازگو کند.
منبع: GameSpot