// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تاریخ دقیق عرضه Neverwinter برای پلی استیشن 4 مشخص شد

بالاخره تاریخ دقیق عرضه بازی Neverwinter  و بسته‌های الحاقی آن برروی پلی‌استیشن 4 مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش اعلام کردیم که امکان دارد بازی MMO نقش آفرینی و رایگان Neverwinter برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. حال باید بگوییم که این بازی در تاریخ ۲۹ تیر به صورت کاملا رایگان برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. خود را آماده کنید که تا مدتی دیگر می‌توانید با دوستانتان در محیط Forgotten Realms به گشت و گذار پرداخته از این بازی لذت ببرید.

برای آن دسته از کاربرانی که دوست دارند Neverwinter را کمی زودتر تجربه کنند Head Starter Pack را پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این بسته با قیمت ۱۹.۹۹ دلار می‌توانید یک هفته زودتر یعنی در تاریخ ۲۲ تیر به بازی دسترسی داشته باشید. همچنین علاوه بر دسترسی زودتر، یک سری آیتم نظیر بسته‌های اسلحه Onyx، حدود ۲۰ بسته از کلیدهای Enchanted  شده، یک زین اسب مخصوص Onyx و چند آیتم دیگر را دریافت خواهید کرد.

همچنین بسته الحاقی Neverwinter: Storm King’s Thunder  نیز در اواخر سال میلادی با آیتم‌های رایگان بیشتر در اختیار دارندگان این بازی قرار خواهد گرفت.

همچنین نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی شامل ۹ بسته الحاقی داستانی و ۸ کلاس مختلف برای شخصیت‌های بازی است که هر کدام از این کلاس‌ها رنگ و بویی جدید را به بازی می‌دهند. همچنین می‌توانید از طریق پایگاه اصلی که Forgotten Realms نام دارد به سایر نقاط بازی نظیر frozen Peaks of Icewind Dale، the Sunless Underdark و Radiant Forests of Sharandar سفر کنید. البته سفر و راهی که در پیش دارید راحت نیست. در طول بازی با ارک‌‌ها، نامیراها یا حتی اژدهای پنج سر نیز روبرو خواهید شد. همه این قابلیت‌ها برای کاربرانی که عضو اشتراک پلاس نیستند نیز در دسترس خواهد بود.

منبع: PlayStation Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده