نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی رومیزی Final Fantasy VII Monopoly تأیید شد؛ عرضه در سال ۲۰۱۷

بازی تخته‌ای مونوپولی (Monopoly) تا به حال در نسخه‌های مختلفی به بازار راه پیدا کرده است. حال نوبت به طرفداران Final Fantasy 7 رسیده تا Monopoly را در ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۹۶) با حال و هوای این بازی ژاپنی تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

بازی رومیزی مونوپولی چندین دهه است که در قالب‌ها و نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد و هنوز که هنوز است یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار جمع‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌رود. تا اینجا مونوپولی را با طرح شخصیت‌های مختلف فیلم‌ها و پویانمایی‌ها در بازار دیده‌ایم که شاید معروف‌ترین آن‌ها نسخه‌های ساده‌شده و بعضا غیر رسمی کمپانی دیزنی باشد. اکنون خبر رسیده که بازی Final Fantasy VII هم قرار است به جمع میهمانان مونوپولی بپیوندد.

خرده‌فروشی Merchoid اخیراً نسخه‌ی فاینال فانتزی هفتِ مونوپولی را با نام Final Fantasy VII Monopoly معرفی کرده و با قیمت ۵۰ دلار برای پیش‌خرید در وب‌سایت‌اش قرار داده است. فروشگاه نام‌برده درباره‌ی این بازی رومیزی نوشته است:

بازی موردعلاقه‌ی خانواده‌ها، هم‌اکنون با حال‌وهوای فاینال فانتزی 7! این بازی [شخصیت‌های] کلود، آیریس، سفیروث و تمام شخصیت‌ها و مناطق موردعلاقه‌ی شما [در بازی] را در خود جای داده است. چه در تلاش ساختن پناهگاه برای مردم باشید و چه به دنبال راه‌اندازی نیروگاه‌های Mako، به‌زودی در خواهید یافت که بدذاتی واقعی سفیروث در اجاره‌بهای گزافی نهفته است که [از مستاجران‌اش] طلب می‌کند!

با توجه به توضیحات عجیب و غریب Merchoid و ذات تجاری-اقتصادی مونوپولی (که اقتصاد سالمی را هم به تصویر نمی‌کشد!) واقعاً نمی‌دانیم که ترکیب این بازی و فاینال فانتزی 7 قرار است چطور از آب دربیاید. به هر حال، Final Fantasy VII Monopoly قرار است از ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (یعنی ۲۵ فروردین ۹۶) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده