نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳

پشتیبانی از ماد نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 4 با تاخیر مواجه شد

کمپانی بتسدا، امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد انتشار قابلیت پشتیبانی از ماد نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 با تاخیر مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که کمپانی Bethesda اعلام کرده بود که بروزرسانی بازی فال‌آوت ۴ که قابلیت پشتیبانی از ماد را برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی اضافه می‌کند، در ما ژوئن (خرداد / تیر) برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر می‌شود. امروز اما این کمپانی با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که آنها با مشکلاتی مواجه شدند و در حال همکاری با نزدیک با سونی هستند تا سریعا مشکلات موجود را که به دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری پلی‌استیشن 4 ایجاد شده، حل کنند و سریعا این قابلیت را به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی اضافه کنند.  بتسدا در متن این توییت نوشت:

ما بسیار ناراحت هستیم که این خبر را به شما می‌دهیم. اما باید اعلام کنیم که پشتیبانی بازی از ماد برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4 با تاخیر روبه‌رو شده است. خبرهای جدیدتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

این قابلیت،‌ برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت کامل منتشر شده و پلی‌استیشن 4 تنها کنسولی است که فعلا نتوانسته این قابلیت را دریافت کند. این‌طور که به نظر می‌رسد، در حال حاضر اصلی‌ترین هدف بتسدا، رفع این مشکلات و انتشار این بروزرسانی برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی است زیرا به زودی نسخه ریمستر بازی فوق‌العاده محبوب Skyrim منتشر خواهد شد و بتسدا اصلا دوست ندارد پیش از انتشار بازی جدید خود، مشکلی برای یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های خودش وجود داشته باشد.

کمپانی Sony، محدودیتی ۹۰۰ مگابایتی برای مادهایی که قرار است برای بازی منتشر بشوند، قرار داده است اما این محدودیت در نسخه ایکس‌باکس وان، ۲ گیگابایت است. بتسدا اعلام کرده که در حال کار با سونی است تا بتواند این محدودیت را افزایش دهد. همچنین این دو کمپانی اعلام کرده‌اند که در حال کار برروی انتقال تکسچرها از بتل نت برروی پلی‌استیشن 4 هستند. از طرف دیگر، فرمتی که سونی برای فایل‌های صوتی خود استفاده می‌کند نیز یکی دیگر از مشکلات بتسدا است.

منبع: VentureBeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده