نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر گیم پلی نسخه جدید God of War در نمایشگاه E3 ده میلیون بازدید داشته است

استودیو سانتا مونیکا اعلام کرد تریلر گیم‌پلی بازی جدید God of War در نمایشگاه E3 ده میلیون بار تماشا شده است که این اتفاق خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

سانتا مونیکا با انتشار پستی در حساب توییتری این شرکت اعلام کرد تریلر گیم‌پلی بازی جدید God of War در نمایشگاه E3‌ امسال تعداد ده میلیون بار تماشا شده است. شرکت سانتا مونیکا در توئیتر خود نوشته است:

امروز استودیو سانتا مونیکا مفتخر است اعلام کند تریلر گیم‌پلی بازی God of War تعداد ۱۰/۰۰۰/۹۲۶ بار توسط مردم دیده شده است. احساس ما نسبت به این اتفاق قابل وصف نیست و جهان بزرگتر از آنچه که شما می‌دانید است.

بازی جدید God of War در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. داستان بازی جدید God of War سال‌ها پس از اتفاقات بازی خدای جنگ ۳ در سرزمین‌های اسکاندیناوی روایت خواهد شد. براساس صحبت‌های سازندگان بازی جدید God of War، داستان این بازی از سریال لغو شده Star Wars الهام گرفته است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری از بازی جدید God of War را در زومجی بخوانید. همچنین می‌توانید تریلر گیم‌پلی زیبای God of War را در زومجی تماشا کنید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده