نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

با خرید بازی Gears of War 4 بر روی ایکس باکس وان، صاحب تمامی نسخه‌های پیشین بازی شوید

تنها ۱۰۰ روز تا انتشار بازی Gears of War 4 بیشتر باقی نمانده است، بتازگی مایکروسافت اعلام کرده است با خرید بازی  Gears of War 4 بر روی کنسول ایکس‌باکس وان  تمامی نسخه‌های پیشین این بازی را دریافت خواهید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت انگیزه جدیدی را برای تشویق مردم به انتخاب و خرید بازی Gears of War 4  اعلام کرده است. تمام کسانی این بازی را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان به صورت دیجیتالی یا فیزیکی تا پایان امسال خریداری کنند، صاحب تمامی نسخه‌های پیشین بازی Gears of War که بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شده‌اند، خواهند شد. این بازی‌ها شامل بازی Gears of War (منتشر شده در سال ۲۰۰۶) بازی Gears of War 2 (منتشر شده در سال ۲۰۰۸) بازی Gears of War 3 (منتشر شده در سال ۲۰۱۱) و Gears of War Judgment (منتشر شده در سال ۲۰۱۳) می‌شود و تمام این بازی‌ها از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی خواهند بود.

3087924-collection

لازم به توضیح است برای دانلود هر ۴ نسخه بازی Gears of War نسخه ایکس‌باکس 360 نیاز به ۳۲ گیگابایت فضای خالی در هارد دیسک کنسول خود دارید. علاوه بر این، کدهای بازی یک ماه پیش از انتشار بازی Gears of War 4، از طریق یک پیام درایکس‌باکس لایو ارسال خواهند شد. این طرح در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۱ دی ۱۳۹۵) به پایان خواهد رسید.

این برای اولین بار نیست که مایکروسافت پیشنهاد مشابهی را برای بازی‌های Gears of War ارائه می‌کند، در سال گذشته، تمام کسانی که بازی Gears of War: Ultimate Edition را خریداری و تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ بازی می‌کردند، صاحب تمام چهار نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این سری به صورت مجانی می‌شدند. بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر امسال (۱۱ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد و این بازی از قابلیت Play Anywhere ایکس باکس پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر شما این بازی را به صورت دیجیتالی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 خریداری کنید می‌توانید آن را به صورت رایگان، برروی پلتفرم دیگر هم تجربه کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده