نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱

بازی های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شدند

سونی اسامی بازی‌های رایگان ماه جولای (۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد) سرویس پلی‌استیشن پلاس را برای دارندگان کنسول‌های خود اعلام کرد که در بین آن‌ها بازی‌های چون Saints Row: Get out of Hell و Call of Juarez: Bound in Blood دیده می‌شود. با زومجی همراه باشید.

فقط یک روز تا تمام شدن ماه ژوئن و شروع ماه جولای باقی مانده و به همین دلیل سونی اسامی بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرده است. بر این اساس، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4، این ماه به صورت رایگان به بازی‌های  Saints Row: Get out of Hell و Furi دسترسی خواهند داشت. همچنین بازی‌های Fat Princess و Call of Juarez: Bound in Blood نیز برای مشترکین این سرویس بر روی پلی‌استیشن 3 عرضه خواهند شد. در نهایت دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز می‌توانند بازی‌های Oreshika: Tainted Bloodlines و Prince of Persia: Revelation را به صورت رایگان دریافت کنند.

همچنین دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 که مشترک سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند، در طی ماه جولای می‌توانند بازی Pragaon، جدید‌ترین شوتر آنلاین استودیو اپیک گیمز را تجربه کنند. نسخه بتا عمومی این بازی از تاریخ ۲۶ مرداد در دسترس خواهد بود که مشترکین پلاس پیش از فرارسیدن این تاریخ می‌توانند بازی را تجربه کنند. این افراد همچنین بسته Starter Pack این بازی را هم که ۴۰ دلار قیمت دارد، به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بازی‌های جدید از روز ۱۵ تیر از طریق فروشگاه پلی‌استیشن قابل دریافت خواهند بود. پیش از این تاریخ هم هنوز می‌توانید بازی‌های رایگان ماه ژوئن را دریافت و به مجموعه بازی‌های خود اضافه کنید. در پایان شما را به تماشای تریلر معرفی بازی‌های ماه جولای دعوت می‌کنیم:

|

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده