نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

مایکروسافت: میزان درخواست‌ها برای پیش خرید ایکس باکس وان S عالی است

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که میزان درخواست‌های طرفداران برای پیش‌خرید مدل جدید کنسول ایکس‌باکس وان این کمپانی یعنی ایکس‌باکس وان S، واقعا عالی است. با زومجی همراه باشید.

Microsoft در جریان نمایشگاه E3 2016، نسخه‌ای جدید از کنسول نسل هشتمی خود را با نام ایکس‌باکس وان S معرفی کرد که ۴۰ درصد از مدل فعلی کوچک‌تر است و با منبع تغذیه داخلی عرضه می‌شود. این کنسول همچنین قادر به پخش ویدیو‌هایی با کیفیت 4K است و از فناوری تصویری HDR نیز پشتیبانی می‌کند که موجب می‌شود تصاویر ارائه شده در بازی‌ها، بسیار شفاف‌تر و زنده‌تر باشند. بازی Gears of War 4 یکی از اولین آثاری است که از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

این کنسول در سه مدل ۲ ترابایتی، یک ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی عرضه خواهد که مدل ۲ ترابایتی در ماه آگوست (شهریور-مهر) و دو مدل دیگر اندکی پس از آن وارد بازار خواهند شد. مایکروسافت از چندی پیش، پیش‌فروش مدل ۲ ترابایتی را آغاز کرده و حال با انتشار پستی در سایت رسمی ایکس‌باکس، اعلام کرده که میزان درخواست طرفداران برای پیش‌خرید این کنسول واقعا «عالی» است و پیش‌فروش شروع بسیار خوبی داشته است.

همچنین باب پوزان، مدیر اجرایی فروشگاه گیم‌استاپ هم همزمان با اعلام مایکروسافت گفته که کنسول ایکس‌باکس وان S یکی از محصولات این فروشگاه است که «درخواست زیادی» برای خرید آن از جانب طرفداران وجود دارد:

از آنجایی که مایکروسافت تغییرات خلاقانه و جالبی در کنسول ایکس‌باکس وان S اعمال کرده، کاملا طبیعی است که این کنسول علاقه‌مندان زیادی داشته باشد که بی‌صبرانه منتظر خرید آن هستند.

البته مایکروسافت در حالی از عالی بودن میزان پیش‌فروش کنسول جدید خبر داده که هیچ آمار دقیق یا مقایسه‌ای توسط این کمپانی ارائه نشده است. این کمپانی همچنین علاوه بر ایکس‌باکس وان S، یک کنسول جدید و ارتقا یافته دیگر هم با هدف اجرای بازی‌های 4K با اسم رمز «پروژه اسکورپیو» در دست ساخت دارد که پاییز سال آینده عرضه خواهد شد و از آن به عنوان قوی‌ترین کنسول ساخت مایکروسافت یاد می‌شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده