// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

امکان چت به نسخه‌های کنسولی The Elder Scrolls Online اضافه خواهد شد

بروزرسانی 2.5.0 بازی The Elder Scrolls Online تقریبا یک ماه دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت و ویژگی‌های جدیدی از قبیل امکان چت در نسخه‌های کنسولی را به بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

یازدهمین بروزرسانی بازی The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited  که 2.5.0 نام دارد قرار است در تاریخ ۱۱ مرداد برای مک و رایانه‌های شخصی و در تاریخ ۲۶ مرداد برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. حجم این بروزرسانی تقریبا برابر با ۵.۶ گیگابایت خواهد بود. یکی از خواسته‌های کاربران از بتسدا برای نسخه کنسولی استفاده از چت کردن داخل بازی بود که بالاخره طی این بروزرسانی به بازی افزوده خواهد شد.

همچنین این بروزرسانی Style Parlour را به شما معرفی خواهد کرد. در این بخش می‌توانید اسم شخصیت، قوم و قبلیه و ظاهر وی (چاق و لاغر بودن) را تغییر دهید. از طرفی مدل‌های مو جدید و لباس‌های متنوع نیز از دیگر بخش‌های این بروزرسانی هستند. جدا از این ویژگی‌ها این بروزرسانی سعی می‌کند توانایی‌های نژادی شخصیت‌ها را به حد تعادل رسانده و یک سری از انیمشین‌های صورت و نکاتی دیگر را بهبود بخشد.

بسته الحاقی Shadows of the Hist  نیز برای بازی تعبیه شده که دو محیط سیاه‌چالی جدید را که قابلیت بازی کردن تا ۴ بازیکن را دارد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما جز اعضای پلاس The Elder Scrolls Online هستید این بسته الحاقی برایتان رایگان خواهد بود. اما اگر از کاربران عادی بازی هستید می‌بایست ۱۵۰۰ تاج (واحد پول بازی) معادل ۸.۹۹ پوند پرداخت کنید.

برخی از ویژگی‌های این بروزرسانی را باهم مشاهده می‌کنیم:

  • بهبود بخش Trial Hel Ra Citadel  و Aetherian Archive
  • بهبود محیط Dragonstar Arena  و بالابردن سطح سختی هیولاها و تغییرات پاداش‌ها
  • سیستم تصرف شهر Cyrodiil
  • توانایی مبادله کردن آیتم‌های استفاده شده بر روی شخصیت‌ها زمانی که در سیاه‌چال یا بخش Trial قرار دارید
  • بهبود پاداش جعبه‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی
  • بهبود کار‌ایی Cyrodiil
  • چهار سبک جدید کرفت کردن (Akatosh، Dark Brotherhood، dro-m'Athra و Minotaur)

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده