// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۳

بسته الحاقی جدید Final Fantasy 14 در ماه مهر معرفی می‌شود

طی رویداد Fan Festival ماه مهر امسال قرار است یک بسته الحاقی جدید برای Final Fantasy 14 معرفی شود. برای جزئیات بیشتر این بسته الحاقی با زومجی همراه باشید.

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده Final Fantasy 14، طی مصاحبه‌اش با سایت Game Watch اعلام کرد که بسته الحاقی جدیدی برای بازی Final Fantasy 14 در نظر گرفته شده است. این بسته الحاقی احتمال دارد طی رویداد Fan Festival ماه مهر در لاس‌وگاس معرفی شود. اسکوئرانیکس سابقه این کار را دارد زیرا درطی رویداد Fan Festival سال گذشته بسته الحاقی Heavensward  را معرفی کردند.

نائوکی یوشیدا در این باره و برنامه‌های دیگرش برای آینده بازی می‌گوید:

من معتقدم که طی بروزرسانی 3.5 بازی تغییرات بسزایی بر روی بازی اعمال می‌شود. همانطور که ما در گذشته طی بروزرسانی‌های 2.5 و 2.55 تغییراتی زیادی بر روی بازی اعمال کردیم.

همچنین زمانی که پرسیده شد آیا مخاطبین در بروزرسانی 3.4 سرزمین و محیط جدیدی بجز ایشگارد را تجربه خواهند کرد یا نه ؟ وی پاسخ داد:

در این باره من معتقدم ایشگارد بیشتر درگیر جنگ بین Warrior of Light  و the Scions بوده و ما به این جنگ خاتمه خواهیم داد.

در مورد بروزرسانی های سری 3 از یوشیدا پرسیده شد این بروزرسانی ها تا چند شماره پیش خواهد رفت و وی جواب داد:

مطمئن باشید ما تا بروزرسانی 3.5 پیش خواهیم رفت ولی جزئیات بیشتر را نمی‌توانم در اختیارتان قرار بدهم.

Game Watch در مورد بروزرسانی های سری 4 و همچنین بسته الحاقی Heavensward و داستان این مجموعه سوالاتی را پرسید و یوشیدا جواب داد:

از آن‌جایی که هر چیزی من بگویم در این زمان به عنوان اسپویل قلمداد می‌شود باید بگویم که فعلا اطلاعاتی نمی‌توانم در اختیارتان قرار بدهم. ولی طی رویداد Fan Festival امسال شاهد خبرهای بزرگی خواهیم بود و جزئیاتی بیشتر از داستان منتشر می‌شود.

طبق صحبت‌های یوشیدا می‌بایست انتظارات بالایی از بروزرسانی 3.4 برای بخش داستانی داشته باشیم که طی Fan Festival شمال آمریکا و توکیو معرفی شد. پس از آن نیز در Fan Festival اروپا آن ها با معرفی بروزرسانی 3.5 به اخبار حول این بروزرسانی پایان دادند. در ادامه پرسیده شد آیا طی فستیوال ماه اکتیر شاهد بروزرسانی 4.0 خواهیم بود یا نه و یوشیدا جواب داد:

امکانش هست. این بازی توسط تعداد زیادی از هواداران پشتیبانی شده و ما دوست داریم بزرگترین اخبار و اتفاقات را طی Fan Festival ها با آن‌ها در میان بگذاریم.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده