// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

رمان‌های Mass Effect Andromeda اکثر سوالات کلیدی هواداران را جواب می‌دهد

Mass Effect: Andromeda یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ است و خیلی از ما منتظر کسب تجربه‌ای جدید در دنیای مس‌افکت هستیم. اما از طرفی هیچ پیش‌زمینه‌ای از دنیای آندرومدا نداریم. با زومجی و خبری از رمان‌های مس‌افکت همراه باشید.

زمانی که بازی Mass Effect: Andromeda   تایید شد و اطلاعاتی که طی رویدادهای مختلف از این بازی منتشر شد فهمیدیم که این نسخه هیچ ارتباطی با سه‌گانه Mass Effect ندارد. چه داستان و بازه داستانی و حتی سیاره‌ای که وقایع بازی در آن رخ می‌دهد همگی تازه و نو خواهد بود. همچنین دیگر نمی‌توانید همانند سری‌های قبلی از فایل ذخیره نسخه قبل بر روی نسخه جدید استفاده کنید.

بنابراین سوالات متعددی در ذهن مخاطب در مورد Mass Effect: Andromeda  بوجود آمد. سوالاتی که تا به الان جوابی به آن‌ها داده نشده زیرا هیچ پیش درآمدی از شخصیت‌ها و یا محیط بازی نداریم. اما انتشارات «تایتان» جزئیاتی در مورد رمان‌هایی برای جهان Mass Effect ارائه کرده است. این رمان‌ها که چهار جلد هستند از امسال روانه‌ی بازار می‌شوند. اولین رمان در ماه آگوست (مرداد/شهریور) با نام Mass Effect Andromeda: Initiative منتشر می‌شود. نویسنده‌ی این کتاب، اِن‌کِی جمیسین مؤلف کتاب «صد هزار امپراطوی» است.

دومین جلد این چهارگانه در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵/فروردین ۱۳۹۶) و سومین رمان نیز در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور/مهر ۹۶) منتشر می‌شود که هنوز نویسنده‌ی این دو جلد مشخص نشده است. آخرین قسمت این مجموعه‌ مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶/فروردین ۱۳۹۷) منتشر می‌شود که نویسنده‌ی آن، مک والترز کارگران سری Mass‌ Effect خواهد بود.

گفته شده که طی این چهار رمان داستان گذشته و آینده‌ی اتفاقات بازی‌ها را روایت می‌کنند و تمرکز آن‌ها، روی شخصیت‌های اصلی سری خواهد بود و اکثر سوالات کلیدی مخاطبان را جواب خواهند داد. بازی Mass Effect: Andromeda اوایل سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران چیست؟‌ تا چه اندازه منتظر این بازی و رمان‌هایش هستید؟

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده