// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

بازی با تمام شخصیت های Heroes of the Storm برای مدت زمان محدودی رایگان شد

رویداد ویژه‌ای در بازی Heroes of the Storm آغاز شده است که به واسطه آن تمام بازیکنان قادر به تجربه همه شخصیت‌های بازی به صورت رایگان تا روز سه شنبه خواهند بود. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

برخلاف Dota 2، بازی MOBA (میدان نبرد چندنفره آنلاین) کمپانی ولو، در Heroes of the Storm، بازیکنان به صورت پیش‌فرض تنها به دسته‌ای از شخصیت‌های انتخاب شده، علاوه بر شخصیت‌های خریداری شده با پول واقعی یا واحد پولی درون بازی- دسترسی دارند.

اکنون اما و تنها به مدت زمان بسیار محدودی تمامی شخصیت‌های بازی شامل Medivh آزاد شده‌اند و به صورت رایگان در دسترس هستند. شما همچنین قادر به بازی با Chromie، یکی دیگر از شخصیت‌های تازه Heroes of the Storm، خواهید بود که از میج‌های با بُرد زیاد (Long Ranged Mage) محسوب می‌شود.

heroes of the storm

این رویداد ویژه با آغاز مسابقات قهرمانی تابستان Heroes of the Storm شروع شده و تا ۲۸ ژوئن (۸ تیر ماه) ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، تا روز هشتم تیرماه تخفیفات ویژه‌ای برای باندل ویژه شخصیت‌ها و اسکین‌های استفاده شده توسط Tempest، برنده مسابقات تابستان اعمال شده است. در ازای بیش از ۴۰ دلار قادر به دریافت موارد زیر هستید:

  • Brightwing - Monarch Brightwing
  • Tyrael - Demonic Tyrael
  • Greymane - Ringleader Greymane
  • Tassadar - Mecha Tassadar
  • Falstad - Buccaneer Falstad

هرچند ۴۰ دلار هزینه‌ی بالایی محسوب می‌شود، با این حال باید در نظر گرفت که به عنوان مثال Mecha Tassadar، یک اسکین از سطح لجندری (افسانه‌ای) است که معمولا با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد. در نتیجه اگر علاقمند باشید این معامله بدی نخواهد بود. در نظر داشته باشید که به لطف سیستم قیمت‌گذاری دینامیک بازی، در صورت داشتن هر یک از این‌ محتوا قیمت نهایی کمتر محاسبه خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده