نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

Warzone Friefight، بزرگترین بسته الحاقی Halo 5، هفته آینده عرضه خواهد شد

استودیوی «343 اینداستریز» (343 Industries) از تاریخ عرضه‌ی «Warzone Firefight»، هشتمین بسته‌ی الحاقی بازی Halo 5: Guardians، رونمایی و اعلام کرد بازی برای یک هفته رایگان خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت اعلام کرد «وارزون فایرفایت» (Warzone Firefight)، هشتمین بسته الحاقی Halo 5: Guardians، در ۲۹ ژوئن (۹ تیر) عرضه خواهد شد. به منظور گرامیداشت عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی مایکروسافت به همه اجازه خواهد داد تا Halo 5: Guardians را از تاریخ ۲۹ ژوئن تا ۵ جولای (۹ تا ۱۵ تیر) به عنوان بخشی از برنامه‌ی «روزهای بازی رایگان» (Free Play Days) به طور رایگان بازی کنند. بعلاوه، در طول این مدت Halo 5: Guardians با تخفیف ۵۰ درصدی به فروش خواهد رسید. رویدادهای «روزهای بازی رایگان» قبلی بازی‌های ورزشی را در بر می‌گرفتند.

halo-5-warzone-firefight-2

وارزون فایرفایت بزرگترین حالت‌ اضافه شونده با بسته‌ی الحاقی Warzone Firefight خواهد بود. پیش از این «343 اینداستریز»  این حالت را در ماه آوریل به صورت بخشی از ایک بتای عمومی مورد آزمایش قرار داده بود. ما به تازگی متوجه شدیم که در این بسته‌ی الحاقی یک گرانت مکانیکی با نام «گرانت گوبلین» (Grunt Goblin) نیز به عنوان یکی از باس‌های وارزون فایرفایت به بازی اضافه خواهد شد.

همچنین سه نقشه‌ی چند نفره‌ی آنلاین نیز با این بسته‌ی الحاقی عرضه خواهند شد که دو تا از آنها برای حالت Warzone Attack روی نقشه‌های «سانکتوم» و «پروسپکت» و نقشه‌ی دیگر، با نام «مولتن»، برای حالت Arena در نظر گرفته شده‌ است. در بخش «رک»های (REQs) جدید نیز زره‌های کامل با نام «سیندر» و «سایکلاپس» در کنار گونه‌های جدیدی از وسایل نقلیه‌ و سلاح‌های کاوننت‌ها عرضه خواهند شد.

محتویات جدید در بسته‌ی الحاقی وازون فایرفایت صرفاً مربوط به بخش چند نفره‌ی Halo 5: Guardians نیستند. 343 اینداستریز حالت «Score Attack» را نیز به بخش تک‌نفره‌ی بازی اضافه خواهد کرد در حالی که نقشه‌ی جدید تایدال نیز برای استفاده در بخش Forge بازی در دسترس خواهد بود. برای مشاهده‌ی تمام مواردی که با این بسته‌ی الحاقی عرضه خواهند شد نگاهی به تصویر زیر بیاندازید.

halo-5-warzone-firefight-1

نکته‌ی جالب این است که 343 اینداستریز در یک پست در وبلاگ ایکس‌باکس وایر گفته «سورپرایزهای بیشتری» در بسته‌ی الحاقی وارزون فایرفایت وجود دارند که قبل از عرضه معرفی خواهند شد. آنها از طرفدارانشان خواسته‌اند تا پخش زنده‌ی قبل از عرضه‌ی این بروزرسانی در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) را در کانال توییچ Halo تماشا کنند.

دیگر بسته‌های الحاقی هیلو عبارتند از  The Battle of Shadow and Light (نوامبر)، Cartographer's Gift (دسامبر)، Infinity's Armor (ژانویه)، Hammer Storm  (فوریه)، Ghosts of Meridian  (آوریل)، Memories of Reach  (می) و Hog Wild  (می). وارزون فایرفایت بزرگترین و قابل توجه‌ترین بسته‌ی الحاقی‌ای است که تا کنون برای هیلو 5 عرضه شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده