// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

سازنده نسخه اصلی Call of Duty 4 به اکتیویژن: لطفا نسخه ریمستر را خراب نکنید

وینس زامپلا، موسس دو استودیوی اینفینیتی وارد و ریسپاون اینترتینتمنت، از توصیه خود مبنی بر «خراب نکردن ریمستر» به توسعه‌دهندگان ریمستر Modern Warfare خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Call of Duty 4: Modern Warfare یکی از خاطره‌انگیز ترین بازی‌های تمام دوران است و طرفداران نیز احتمالا از اعلام اکتیویژن مبنی بر ساخت ریمستر این بازی تیراندازی سال ۲۰۰۷ خوشحال شده‌اند. اکنون یکی از توسعه‌دهندگان پشت ساخت بازی اصلی، از توصیه خراب نکردن بازی به توسعه‌دهندگان ریمستر خبر داده است.

وینسه زامپلا در جریان مصاحبه با یوروگیمر با خنده گفت:

به آنها گفتم -خرابش نکنید! من به آنها زنگ زدم و گفتم که لطفا، خرابش نکنید. این بخش بزرگی از خاطرات بازی مردم است.

کمپانی اینفینیتی وارد نخستین بار در اوایل سال ۲۰۰۰ توسط زامپلا و جیسون وست تاسیس شد. این دو توسعه‌دهنده بعدها در سال ۲۰۱۰ توسط اکتیویژن به دلیل نافرمانی اخراج شدند که نتیجه آن یک شکایت و حل و فصل آن در طول زمان بود. زمپلا و وست بعدها استودیوی ریسپاون، سازنده بازی Titanfall را تاسیس کردند، هرچند در ادامه وست از کمپانی خارج شد.

بازی Modern Warfare 4 در زمان انتشار در سال ۲۰۰۷ با نقد‌های بسیار مثبتی از سوی رسانه‌ها روبرو شد. گیم‌پلی روان و داستانی جذاب باعث شد تا Modern Warfare 4 تا سال‌ها در فکر و خاطرات بازیکنان چه از نظر حالت تکنفره و چه از نظر بخش چندنفره بماند.

نسخه جدید Modern Warfare که با نام Modern Warfare Remastered رونمایی شده است، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. در حال حاضر تنها راه خریداری این ریمستر احتمالا دوست‌داشتنی پرداخت ۸۰ دلار برای خرید نسخه پریمیوم بازی Call of Duty: Infinite Warfare، تازه‌ترین بازی مجموعه تیراندازی اول شخصی Call of Duty است.

Call of Duty: Infinite Warfare اکنون توسط اینفینیتی وارد مراحل توسعه‌ را سپری می‌کند. این در حالی است که توسعه ریمستر Modern Warfare برعهده راون سافت‌ور است. ریمستر بازی در کنار کمپین کامل با جلو‌های بصری بهبود یافته دارای حالت چندنفره با ۱۰ نقشه است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده