نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

شوهی یوشیدا: رونمایی مایکروسافت از ایکس باکس اسکورپیو بسیار جالب بود

پس از غافلگیر شدن اندرو هاوس، مدیر اجرایی پلی‌استیشن، در مورد رونمایی مایکروسافت از پروژه اسکورپیو، شوهی یوشیدا، رئیس استودیو‌های جهانی سونی، هم این کار مایکروسافت را «خیلی خیلی جالب» خوانده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

پلی‌استیشن نئو را هرچقدر هم که ارتقاء بدهند باز هم یک پلی‌استیشن 4 است و بر همین اساس شرکت سونی اعتقادی به این موضوع ندارد که با آمدن نسخه‌ی ارتقاء یافته، چرخه‌ی حیات پلی‌استیشن 4 کوتاه می‌شود. این حرف‌ها نظر شوهی یوشیدا، رئیس استودیو‌های جهانی سونی، است که اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت آلمانی Gameswelt TV مطرح کرده است. یوشیدا در مورد این موضوع می‌گوید:

Shuhei Yoshida of Sony Computer entertainmentپلی‌استیشن 4 پلی‌استیشن 4 است. پلی‌استیشن 4 ارتقاء یافته هم باز هم یک پلی‌استیشن 4 است و بنابراین چرخه‌ی این کنسول قرار نیست کوتاه شود.

همچنین او در این مصاحبه اضافه می‌کند که کمی از معرفی زودهنگام پروژه‌ی ایکس‌باکس اسکورپیو توسط مایکروسافت غافلگیر شده است. این این حرفها دقیقا مشابه واکنش چند روز پیش اندرو هاوس، مدیر اجرایی و رئیس سونی، است. هاوس در مصاحبه‌اش گفته بود که اصلا انتظار معرفی این کنسول آن هم اینقدر زود را از سوی مایکروسافت نداشته است (کنسولی که قرار است سال ۲۰۱۷ عرضه شود).

یوشیدا در ادامه‌ی مصاحبه‌اش در مورد علاقه‌اش به این موضوع می‌گوید:

کمی (از اینکه مایکروسافت اسکورپیو را معرفی کرد) غافلگیر شدم. انتظار نداشتم که آنها در این مورد صحبت کنند. کاری که آنها می‌کنند برایم بسیار بسیار جالب است.

هاوس چند روز پیش از آغاز نمایشگاه E3 2016 ساخت پلی‌استیشن نئو را تایید کرده بود. خیلی‌ها معتقدند با وجود اینکه سونی از کنسول جدیدش در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی نکرده است، اما این کنسول هنوز هم شانس عرضه شدن تا پایان ۲۰۱۶ را دارد.

پیش از این شایعه‌ی عرضه شدن این کنسول ارتقاء یافته تا پایان امسال هم مطرح شده بود. همچنین خبرهایی هم از قول یک منبع آگاه منتشر شده بود که پلی‌استیشن نئو قرار است در سال جاری میلادی با قیمت ۳۹۹ دلار به بازارها عرضه شود.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده