نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

کمپین کیک استارتر بازی کارتی Fable Fortune لغو شد

استودیو فلیمینگ فول کمپین کیک‌استارتر برای جذب سرمایه بازی Fable Fortune را لغو کرد و اعلام کرد یک سرمایه‌گذار ناشناس تمام بودجه ساخت این بازی را تأمین کرده است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو فلیمینگ فول (Flaming Fowl) چندی پیش بازی کارتی Fable Fortune را معرفی و برای جذب سرمایه برای ساخت این بازی، کمپینی را در سایت کیک‌استارتر ایجاد کرد. حال استودیو فلیمینگ فول اعلام کرد سرمایه‌گذاری کمپین کیک‌استارتر را لغو کرده‌اند. اما ساخت بازی همچنان ادامه خواد داشت و براساس اعلام این استودیو منبع مالی غیرمنتظره‌ای تمام بودجه درخواستی برای ساخت بازی Fable Fortune را برای آنها فراهم کرده است. این بودجه به اندازه‌ای هست که استودیو فلیمینگ فول بتواند ساخت بازی Fable Fortune را به اتمام برساند. توسعه دهنده بازی Fable Fortune در سایت کیک‌استارتر در اینباره گفته است:

با سرمایه‌گذاری که برای بازی Fable Fortune پیدا شده است آینده ساخت این بازی مطمئن شده است و ما تصمیم گرفته‌ایم کمپین درخواست سرمایه برای بازی Fable Fortune را در سایت کیک‌استارتر را لغو کنیم. ما تمام تمرکز خود را برروی ساخت سریع حالت بتای بازی Fable Fortune گذاشته‌ایم.

پیش از اینکه کمپین بازی Fable Fortune لغو شود (برای تأمین سرمایه بازی مدت یک هفته برنامه ریزی شده بود) مبلغ ۵۸ هزار و ۸۵۲ یورو (۸۶ هزار و ۳۴۳ دلار) توسط ۱۵۳۶ نفر برای بازی Fable Fortune جمع‌آوری شده بود. این مبلغ بسیار به مبلغ درخواستی استودیو فلیمیگ فول که مبلغ ۲۵۰۰۰۰ یورو (۳۶۷۰۰۰ دلار) نزدیک بود ولی این اتفاق دیگر هیچ اهمیتی نخواهد داشت.

با لغو شدن کمپین بازی Fable Fortune در سایت کیک‌استارتر، مبالغ واریزی به کسانی که در این کمپین شرکت کرده‌اند بازپرداخت نخواهد شد. استودیو فلیمینگ فول با تشکر کردن از حمایت آنها اعلام کرد کسانی که در این کمپین شرکت کرده‌اند، اجازه دارند در هنگام انتشار حالت‌های آلفا و بتای محدود، بازی Fable Fortune را به صورت رایگان تجربه کنند.

استودیو فلیمینگ فول در ادامه عنوان کرد صدها نفر توانسته‌اند حالت آلفای بازی Fable Fortune را تجربه کنند. حالت آلفای بازی Fable Fortune هم‌اکنون در دسترس است و بزودی یک بروزرسان برای ایجاد تعادل در بازی منتشر خواهد شد و هم‌اکنون این استودیو تمام تمرکز خود را برای حالت بتای محدود بازی Fable Fortune قرار داده است.

استودیو فلیمینگ فول در ادامه گفت:

ما تشکر می‌کنیم از بازیکنانی که از ساخت بازی Fable Fortune حمایت کرده و نقد‌های مثبت و سازنده خود را به ما ابلاغ کرده‌اند. ما موارد ویژه‌ای را برای ساخت بازی Fable Fortune در ذهن داریم تا بتوانیم بهترین تجربه را برای بازیکنان در ماه‌های آینده رقم بزنیم. در نهایت، ما مسیر خود را برای رسیدن به هدف خود دنبال خواهیم کرد.

کسانی که علاقه دارند حالت بتای بازی Fable Fortune را تجربه کنند، می‌توانند در سایت استودیو فلیمنیگ فول ثبت‌نام کنند. براساس گفته‌های استودیو فلیمینگ فول درآینده حالت بتای محدود بازی Fable Fortune برای بازیکنان بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Fable Fortune برای انتشار برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است. نسخه ایکس‌باکس وان بازی Fable Fortune با مبلغ یک میلیون دلار در کمپین کیک‌استارتر قرار گرفته بود و استودیو فلیمنیگ فول علاقه دارد بازی را نیز برروی سیستم عامل‌های موبایلی اندروید و iOS منتشر کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده