// چهار شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

هفته آینده بخش چندنفره تمامی بازی های پلی‌ استیشن 4 رایگان خواهد بود

در طول نسل هشت به این دید رسیده‌ایم که تمرکز اکثر سازندگان بر روی بخش چندنفره بازی‌ها است. اگر از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 هستید انجام بخش چندنفره تمامی بازی‌های این پلتفرم هفته آینده رایگان و بدون نیاز به اشتراک Plus خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

اگر شما از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 باشید، به این موضوع آگاه هستید که برای انجام بخش چندنفره بازی‌های عرضه شده برای این پلتفرم نیاز به پلی‌استیشن پلاس دارید و بدون داشتن آن قادر به انجام بخش چندنفره بازی‌ها نیستید. با این حال سونی اعلام کرده که هفته آینده نیازی به اشتراک Plus برای تجربه بخش چندنفره بازی‌ها نخواهید داشت.

براساس گزارش وبسایت پلی‌استیشن بلاگ اگر شما پلی‌استیشن 4 دارید برای انجام بخش چندنفره بازی‌ها محدودیتی نخواهید داشت. اگر شما به اینترنت دسترسی دارید کافی است آنلاین شوید و با میلیون‌ها نفر در سر تا سر دنیا به انجام بخش چندنفره هر بازی که دوست داشتید بپردازید حتی بدون پرداخت یک سنت برای عضویت در سرویس پلی‌استیشن پلاس!

بخش رایگان چندنفره بازی‌ها از ساعت ۱:۳۰ بامداد جمعه، ۴ تیر ۱۳۹۵ تا ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۵ در دسترس خواهد بود. شما در این چهار روز می‌توانید به انجام بازی‌هایی از قبیل Overwatch ،DOOM  یا هر بازی دیگری که بخش چندنفره بسیار گسترده و جذابی  دارد بپردازید.

پلی‌استیشن پلاس تنها برای انجام  بخش چندنفره بازی‌ها نبوده و به شما دسترسی دانلود بازی‌های رایگان را می‌دهد. همچنین برای مشترکین این سرویس تخفیفات بسیار مناسبی برای خرید بازی‌ها در نظر گرفته شده است. اگر شما از مشترکین این سرویس نیستید پس این هفته و با طرحی که سونی در نظر گرفته ممکن است در آینده به آن ملحق شوید. خود را آماده کنید زیرا هفته آینده باید با میلیون‌ها گیمر دیگر به رقابت بپردازید.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده