نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

تیم های دعوت شده به مسابقات The International 6 معرفی شدند

در حالی که هنوز ثبت‌نام مسابقات The International 6 بازی Dota 2 ادامه دارد و از فردا مرحله ماقبل مقدماتی آغاز خواهد شد، شرکت ولو با معرفی شش تیم پرونده دعوت شدگان به این تورنمنت را بست. با زومجی همراه باشید.

دعوت مستقیم شش تیم به مسابقات The International ۶ نشان می‌دهد ولو کاملا بر روی وضعیت تیم‌ها نظارت دارد و با این کار می‌خواهد شانس حضور تیم‌هایی مانند Secret و EG افزایش دهد. این دو مجموعه به خاطر کسب نتایج نه چندان مطلوب دست به تغییرات عمده‌ای در ترکیب خود زده‌اند. تیم EG در ابتدا یک جابه‌جایی انجام داد و UNiVeRsE را از Secret برگرداند و در عوض BuLba به این تیم پیوست. در ادامه آن‌ها Aui_2000 را دوباره از ترکیب خود اخراج کردند و با بازگرداندن Zai ترکیب گذشته خود را بازگردادند تا شاید بتوانند نتایج خوب قبلی را تکرار کنند. اینگونه که به نظر می‌رسد Aui_2000 نیز به DC بر نمی‌گردد و در حال حاضر در ترکیب Secret برای حضور در مرحله ماقبل مقدماتی خود را آماده می‌کند.

اما شش تیمی که به صورت مستقیم بلیت سفر به سیاتل را دریافت کرده‌اند به شرح زیر است:

Europe OG
Europe Team Liquid
Ukraine Natus Vincere
China Newbee
China  LGD Gaming
Korea MVP Phoenix

ده سهمیه دیگر باقی خواهد ماند که از مرحله مقدماتی به این دوره صعود خواهند کرد و در اطلاعیه کمپانی ولو تیم‌های دعوت شده به این مرحله نیز مشخص شدند که در ادامه نگاهی به لیست تیم‌ها خواهیم انداخت:

The-Regional-Qualifiers-europe-&-southeast-asia-The-International-6-Dota-2-Zoomg_1

The-Regional-Qualifiers-china-&-Americas-The-International-6-Dota-2-Zoomg_1

همانگونه که مشاهده می‌کنید غایبین بزرگ مرحله مقدماتی در مناطق مختلف تیم‌های EG ،Secret ،Vici Gaming و Polarity هستند که باید با حضور در مرحله ماقبل مقدماتی راه خود را برای صعود در این مرحله هموار کنند. مرحله مقدماتی ۲۵ تا ۲۸ ژوئن (۵ تا ۸ تیر) پیگیری‌ می‌شود. مرحله اصلی TI6 از ۳ تا ۱۳ آگوست (۱۳ تا ۲۳ مرداد) در سیاتل آمریکا برگزار خواهد شد و سقف جوایز رقابت همچنان در حال پیشرفت است؛ در حال حاضر بیش از ۱۲ میلیون دلار جمع آوری شده و احتمال می‌رود که رکورد سال گذشته نیز شکسته شود.

منبع: Dota 2 .com


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده