نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

دیدگاه ناشر GTA V درباره کنسول نینتندو NX و هدست پلی استیشن VR

رئیس کمپانی تیک-تو (Take-Two)، ناشر بازی‌های GTA و بایوشاک، به تعریف و تمجید از نینتندو و سونی پرداخته و درباره‌ی عرضه‌ی کنسول NX و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR اظهارنظر کرده است. با زومجی همراه باشید.

اشتراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، رئیس کمپانی Take-Two، طی گفت‌وگویی دیدگاه‌های‌اش را در مورد Nintendo NX، کنسول بعدی نینتندو، و همین‌طور واقعیت مجازی مطرح کرد. وی در بخشی از این گفت‌وگو، که در وب‌سایت استریت منتشر شده، درباره‌ی نینتندو ان‌ایکس گفت:

[عرضه‌ی کنسول NX] می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. [قلباً] هرگز نمی‌توان نینتندو را به حساب نیاورد. [مسئولین نینتندو هر از گاهی] برای مدتی کارشان را در سکوت دنبال می‌کنند و سپس با حرکتی واقعاً هیجان‌انگیز به [فضای] بازار باز می‌گردند. [اخبار کنسول NX] برای ما بسیار جالب است و [از این‌رو] وضعیت برنامه‌ی بعدی نینتندو را از نزدیک پیگیری می‌کنیم.

زلنیک در ادامه در مورد واقعیت مجازی هم صحبت‌هایی داشت؛ هرچند که به نظر می‌رسید به این حوزه، در مقایسه با اقدامات نینتندو، علاقه‌ی کمتری نشان می‌دهد. او درباره‌ی پلی‌استیشن VR، هدست واقعیت مجازی سونی، گفت:

سونی در زمینه‌ی بازاریابی مصرف‌کنندگان، کمپانی بزرگی به شمار می‌رود. بدیهی است که [مسئولین سونی] در [حوزه‌ی] سرگرمی‌های تعاملی خبره هستند. آن‌ها با‌ عرضه کردن پلی‌استیشن 4 کار بزرگی انجام داده‌اند. [محصولات این کمپانی] در بسیاری از نقاط دنیا به‌عنوان نوعی استاندارد شناخته می‌شوند؛ بنابراین [ساخته‌های سونی] از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. با این حال، ما هنوز نمی‌دانیم که مصرف‌کننده نسبت به واقعیت مجازی چگونه پاسخ خواهد داد.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده