نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۱

بخش داستانی بازی Final Fantasy XV بیشتر از ۴۰ ساعت به طول خواهد انجامید [E3 2016]

در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016، کارگردان Final Fantasy XV اعلام کرد که این بازی بین ۴۰ تا ۵۰ ساعت محتوای داستانی را به مخاطبان عرضه خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، پس از استریم زنده‌ی کمپانی اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2016 به پرسش‌های تعدادی از طرفداران فاینال فانتزی پاسخ داد. وی در پاسخ به پرسشی که در مورد طول مدت بازی مطرح شده بود، گفت:

ما انتظار داریم که به پایان رساندن داستان اصلی به حدود ۴۰ تا ۵۰ ساعت گیم‌پلی [نیاز داشته باشد]؛ [بنابرین] دست‌کم ۴۰ ساعت محتوا وجود دارد که [بازیکن می‌تواند] از آن لذت ببرد. ضمناً ماموریت‌های جانبی بسیار زیادی، به‌علاوه‌ی مواردی اضافی، [در بازی] وجود دارد. همین محتوای اضافی به‌تنهایی می‌تواند به معنای ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی باشد. با این حساب شاید بتوان گفت که در مجموع با نزدیک به ۲۰۰ ساعت گیم‌پلی سر و کار خواهیم داشت.

تاباتا سپس گفت:

بسیاری از طرفداران مدت زیادی است که چشم‌به‌راه این بازی بوده‌اند. بنابراین ما می‌خواستیم اطمینان پیدا کنیم که محتوای فراوانی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد؛ محتوایی که [هواداران بتوانند از آن] لذت ببرند.

فاینال فانتزی 15 قرار است در ۳۰ سپتامبر امسال (جمعه ۹ مهرماه) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع: IGN

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده