// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲

بازی Clash Royal در تاریخ ۱ تیر بروزرسانی متعادل سازی دریافت می کند

سوپرسل با انتشار بیانیه‌ای برروی وب‌سایت رسمی بازی کلش رویال (Clash Royal)‌ از تغییر قدرت برخی از کارت‌ها از جمله هاگ رایدر، ایکس‌بو و پرینس خبر داده است. در ادامه با توضیحات کامل بروزرسانی، همراه زومجی باشید.

ظاهرا با گذشت چندین ماه از انتشار بازی کلش رویال هنوز سوپرسل نتوانسته بازیکنان را برای استفاده از کارت‌های متنوع در چیدمان‌های خود راضی کند. این کمپانی فنلاندی باری دیگر از انتشار بروزرسانی متعادل‌سازی جدیدی برای تغییر در توانایی برخی از کارت‌ها بر مبنای نرخ استفاده و نرخ پیروزی خبر داده است. در این بین همانطور که در بروزرسانی ماه اردیبهشت وعده‌ی آن داده شده بود شاهد کاهش قدرت هاگ رایدر هستیم. سوپرسل برای افزایش حمله نیز گزینه‌های دیگری را از جمله پرینس، پکا و ایکس‌بو، در نظر گرفته است. این بروزرسانی در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر)‌ برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تغییر هر کارت و توضیحات سوپرسل را مطالعه کنید:

hog rider pngهاگ رایدر:‌ ۶ درصد کاهش قدرت ضربه

  • هاگ رایدر اکنون در بالاترین جایگاه انتخاب برای تخریب برج‌ها قرار دارد! در حالی که به واقع، ما از دیدن حملاتی ترکیبی و تهاجمی لذت می‌بریم. ایدآل ما تماشای استفاده از طیف گسترده‌تری از کارت‌های تهاجمی است. در گام اول برای تحقق این مهم کاهش نرخ استفاده از هاگ رایدر است. در دومین گام برخی از کارت‌ها را برای استفاده جذاب‌تر خواهیم کرد.

آیکون Icon کلش رویال Clash royale پرینسپرینس: ۹ درصد افزایش قدرت ضربه

  • هرچند وحشت پرینس در آرناهای اول تا میانه ادامه دارد با این حال، این کارت با بیشتر شدن تجربه بازیکنان تاثیر خود را از دست می‌دهد. افزایش قدرت ضربه به او کمک می‌کند تا باری دیگر باربارین‌ها را تکه‌‌تکه کند!

آیکون Icon کلش رویال Clash royale پکاپکا: ۸ درصد افزایش قدرت ضربه

  • این افزایش به او اجازه می‌دهد تا هر باربارین را با یک ضربه از بین ببرد (در قوانین سطوح رقابت‌ها) و این موضوع پکا را یک گزینه توانمند در حمله خواهد کرد.

گوبلین باررل آیکون کلش رویال Clash royale iconگوبلین برل: زمان استقرار گوبلین برل از ۱/۲ ثانیه به ۱ ثانیه کاهش یافت

  • به عنوان یکی از کارت‌های اصلی برای آن روی ابلهانه بازی کلش رویال، علاقمندیم تا پرواز بشکه‌ها را باری دیگر در سراسر آرنا‌ تماشا کنیم.

ایکس بو استون آیکون کلش رویال Clash royale iconایکس‌بو:‌ کاهش زمان استقرار از ۵ ثانیه به ۴ ثانیه و افزایش ۱۸ درصدی سطح سلامت

  • ظاهرا کمی در تغییرات اخیر ایکس‌بو بی‌رحمانه بودیم، به شکلی که اکنون به ندرت شاهد استفاده از ایکس‌بو هستیم. اکنون میخواهیم این کارت را بیشتر در مبارزات ببینیم اما نه به شکلی که استفاده از کارت را به امری اجباری تبدیل کند. استفاده از آن هنوز با چالش‌هایی همراه است اما امیدواریم که ماندگاری آن بیشتر باشد.

مورتار آیکون کلش رویال Clash royale iconمورتار: کاهش زمان استقرار از ۵ ثانیه به ۴ ثانیه

  • با دلایلی مشابه ایکس‌بو

روش مقابله با فورنسفورنس: افزایش طول عمر از ۴۰ ثانیه به ۵۰ ثانیه

روش مقابله با گاردگاردها: حذف پرت شدن به عقب اسکلت‌ها با تخریب سپر آنها

  • حذف عقب زدن آنها اجازه می‌دهد تا ضربات بیشتری را از برادران اسکلت دریافت کنید. امیدواریم این تغییر باعث قرار گیری آنها در چیدمان بازیکنان شود.

ویچ: ۱۷ درصد افزایش قدرت ضربه

  • تغییر اخیر، ویچ را در سطحی که انتظار آن را داشتیم ماندگار نکرد. به عنوان مثال، این تغییر، به او اجازه مقابله با مینیون را به جای چهار ضربه با سه ضربه (در قوانین سطوح رقابت‌ها) می‌دهد.

روش مقابله با لاواهاندلاوا هاند: ۲۸ درصد افزایش قدرت ضربه

  • در حال حاضر، لاوا هاند به قدر کافی در اندازه نوزادانش ترسناک نیست و در نتیجه گاهی اوقات برای استفاده نادیده‌ گرفته می‌شود. با این تغییر نسبتا کوچک شاهد حملات تاثیرگذار هاند و در ادامه لاوا پوپ‌ها (Pups) پشت سره هم خواهیم بود.

اسکلتون آیکون Icon کلش رویال Clash royaleاسکلتون: به جای ۴ عدد از این پس ۳ عدد مستقر خواهد شد

  • این کارت اکنون بیش از اندازه قابلیت منحرف کردن و ضربه زدن را در مقایسه با هزینه ۱ الکسیری ارائه می‌دهد!

کنن: ۸ درصد کاهش سطح سلامت

تسلا: ۸ درصد افزایش سطح سلامت

  • می خواهیم تا براساس اولویت‌های چیدمان، شاهد تغییر میان کنن و تسلا باشیم. اکنون کنن با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد آسان‌تر قابل انتخاب است. امیدواریم این تغییرتصمیم‌گیری میان دو کارت را جذاب‌تر کند.

دیدگاه شما در رابطه با تغییرات اعمال شده توسط سوپرسل چیست؟

منبع: Clash Royale


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده