// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

جزییات نقشه های بازی Battlefield 1 مشخص شد؛ نبرد در شمال فرانسه و جنوب کوه های آلپ

بدون شک بازی Battlefield 1، شاهکار دایس جزو مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی است و می‌تواند علاقه‌مندان به این سری را تا چند سال سیراب کند. به تازگی برخی از جزییات نقشه‌های این بازی مشخص شده است که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و از آنها مطلع شوید.

به دنبال انتشار تریلرهای جذاب بازی Battlefield 1، که در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2016 منتشر شدند، اکنون جزییات نقشه‌های بخش چندنفره‌ی این بازی جذاب توسط وب‌سایت رسمی این بازی منتشر شده‌اند. در لیست نقشه‌های این بازی در حال حاضر ۴ نقشه دیده می‌شود که همگی در اروپا و مربوط به جبهه‌ی اروپایی جنگ جهانی اول هستند و از فرانسه تا ایتالیا را شامل می‌شوند. اولین نقشه از این لیست که Amiens نام دارد، در شهری در فرانسه به همین نام جریان دارد و در میان هجوم آلمانی‌ها می‌سوزد. در این شهر می‌توان کوچه‌های تخریب شده، ساختمان‌هایی مانند دادگاه و همچنین ریل راه‌آهن را مشاهده کرد که نقش بسیار حیاتی برای هر دو طرف درگیر دارند و می‌توانند به مکان‌های کلیدی برای پیروزی تبدیل شوند. قطاری که در شهر وجود دارد و می‌توانید در تصاویر میانه‌ی مطلب آن را مشاهده کنید، ظاهرا در مرکز شهر قرار دارد و چیزی جدای از گروه وسایل جدیدی موسوم به «Behemoth»، که می‌توانند توسط بازیکنان کنترل شوند، است.

بازی Battlefield 1

نقشه‌ی دیگر که St. Quentin Scar نام دارد شما را به جبهه‌ی شمالی فرانسه و به بخشی از نبرد سهمگین و وسیع Kaiser می‌برد. در این نبرد، ارتش آلمان در تلاش است به هر قیمتی که شده خطوط دفاعی انگلستان را در هم بکوبد. بازیکنان در این نقشه می‌بایستی سعی کنند در سنگرهای مستحکم و دفاعی یکدیگر نفوذ کرده و خود را به آن سوی آن برسانند. اولین کسی باشید که این استحکامات دفاعی را دور زده و به روستان دست نخورده‌ی Travecy می‌رسد.

سومین نقشه‌ی این لیست که Monte Grappa نام دارد شما را به ارتفاعات کوه‌های آلپِ مُشرف به کشور ایتالیا و شهر ونیز می‌برد. جایی که زِپِلین‌ها (کشتی‌های هوایی) و هواپیماهای دوباله در آسمان گشت می‌زنند و ارتش ایتالیا بر روی زمین به مصاف امپراطوری اتریش-مجارستان می‌رود. بر روی این کوه‌ها دژهای مستحکمی وجود دارند که باید به هر قیمتی اشغال شوند تا بتوان از توپ‌های تعبیه شده در آنان برای جلوگیری از پیشرفت نیروی زمینی دشمن استفاده کرد و مانع از برتری آنان شد.

و آخرین نقشه‌ی تاکنون معرفی شده نیز که Empire’s Edge نام دارد بازیکن را به روستایی ساحلی و نظامی و با استحکامات دفاعی در کرانه‌ی دریای مدیترانه می‌برد که توسط آتش بی‌پایان کشتی‌های جنگی در حال زیر و رو شدن است. در این نقشه می‌توان ترکیب فوق‌العاده‌ای از نیروها و نبردهای زمینی و دریایی را تجربه کرد که در نوع خود بی نظیر است. این بازی در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۵ (۲۱ اکتبر ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی و در جریان نمایشگاه E3 2016 خواندید که کاربران ایکس‌باکس وان بازی Battlefield 1 این بازی را زودتر تجربه می‌کنند و در مطلبی دیگر نیز تصاویر مفهومی این بازی را مشاهده کردید. همچنین در سه مطلب جذاب نیز تریلر گیم‌پلی این بازی را بصورت کلی، در قالب سرباز تک‌تیر انداز و با محوریت هواپیما و تانک مشاهده کردید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده