نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

بازی Sniper Elite 4 تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

روز گذشته شرکت ربلیون، توسعه‌دهنده بازی Sniper Elite 4، رسما اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

به نظر می‌رسد بازی موردانتظار سبک تک‌تیر‌اندازی Sniper Elite 4 که جزو یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود، تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است؛ چراکه توسعه‌دهنده بازی روز گذشته رسما اعلام کرد که بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد.

جیسون و کریس کینگزلی، بنیان‌گذاران ربلیون، از دلایل تصمیم این استودیو برای به تاخیر انداختن تاریخ عرضه بازی گفتند:

زمانی که در ماه مارس بازی Sniper Elite 4 را رونمایی کردیم، برنامه‌مان این بود که در اواخر سال ۲۰۱۶ بازی را منتشر کنیم. اما حال که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بازی Battlezone قرار است به عنوان یکی از بازی‌های پلی‌استیشن VR و همراه با این دستگاه، در ماه اکتبر منتشر شود؛ این موضوع چیزی بود که تصمیمی دشوار را به ما تحمیل کرد. در نهایت تصمیم بر این شد که چون ما یک استودیوی نسبتا کوچک و مستقل هستیم، منتشر کردن دو بازی بزرگ در یک سه‌ماهه از سال [اصلا] کار معقول و مناسبی نیست. [به لطف این تاخیر] هم‌اکنون بعضی از افراد تیم داخلی ما خوابی راحت‌تر دارند!

آن‌ها در ادامه درمورد مزیت‌های این تاخیر گفتند:

[تاخیر در انتشار Sniper Elite 4 و] عرضه آن در ماه فوریه، این فرصت را به ما می‌دهد که بهترین بازخورد ممکن را برای بازی دریافت کنیم و بازی‌‌ای را بسازیم که بیش از پیش به آن توجه شود. گرچه می‌دانیم بسیاری از شما از اینکه نمی‌توانید این بازی را در سال ۲۰۱۶ تجربه کنید [ناراحت و] نا امید هستید، اما به عقیده ما در دراز‌مدت ثابت خواهد شد که این تاخیر یک برد دو طرفه برای ما و شما طرفداران است.

به نظر می‌رسد Sniper Elite 4 برای رقابت با دیگر بازی این سبک، یعنی Sniper Ghost Warrior 3 که قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود، با تاخیر مواجه شده است. با این اوصاف، باید شاهد رقابت جذاب این دو بازی در سال ۲۰۱۷ باشیم.

بازی Sniper Elite 4 قرار است در تاریخ ۲۵ بهمن سال ۱۳۹۵ (۱۴ فوریه ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

منبع: Attack of the fan boy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده