نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۹

نسخه‌های دیلاکس و گلد For Honor معرفی شدند؛ رونمایی از باکس آرت بازی [E3 2016]

پس از نمایش هیجان‌انگیز کمپین تک‌نفره بازیFor Honor در جریان کنفرانس E3 2016 یوبی‌سافت، نسخه‌های دیلاکس و گلد بازی نیز معرفی و قیمت هر کدام نیز اعلام شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نسخه‌های دیلاکس و گلد بازی مورد انتظار For Honor بلافاصله پس از نمایش زیبای آن در جریان کنفرانس یوبی‌سافت، از طریق وب‌سایت آمازون اعلام شد. بدین ترتیب نسخه دیلاکس بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار و نسخه گلد نیز با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین بازی اصلی هم از هم‌اینک آماده پیش‌خرید است. نسخه دیلاکس بازی شامل آیتم‌های اختصاصی با قابلیت شخص‌سازی و تاثیرات مثبت اجرایی برای تمام قهرمانان قابل بازی خواهد بود و نسخه گلد، علاوه‌بر موارد یاد شده، سیزن‌پس For Honor  را نیز دربر خواهد داشت. کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی کنند، می‌توانند بسته مخصوص مبارزات را که بسته Legacy نام دارد، دریافت کنند و از سه زره کاربردی با طرح‌های مختلف بهره ببرند. در ادامه شما را به دیدن باکس‌آرت رسمی نسخه‌های گلد و لگاسی بازی و همچنین محتویات اختصاصی آن‌ها دعوت می‌کنیم:

بازی For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده