نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷

شایعه: بازی Forza Horizon 3 امسال منتشر خواهد شد [E3 2016]

دقایقی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر انتشار بازی Forza Horizon 3 در سال جاری میلادی منتشر شد و جنجال زیادی به پا کرد.  با زومجی و جزییات این خبر هیجان‌انگیز همراه باشید.

به تازگی منبع قابل‌اعتمادی که سابقه نسبتا خوبی در انتشار شایعات درست دارد، گزارش داده است که قرار است بازی Forza Horizon 3 در نمایشگاه E3 امسال حضور داشته باشد و تاریخ عرضه آن برای سال جاری میلادی تعیین شده است. طبق ادعای این منبع، بازی Forza Horizon 3 هم‌اکنون توسط Playground Games در دست توسعه است، در قاره استرالیا جریان خواهد داشت و برای عرضه در تاریخ ششم مهرماه سال ۱۳۹۵ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶) برنامه‌ریزی شده است. این منبع صراحتا اعلام می‌کند که این بازی در انحصار ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان خواهد بود.

با توجه به اینکه قرار است امشب راس ساعت ۲۱ کمپانی مایکروسافت کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2016 را برگزار کند، از قبل می‌شد انتظار چنین خبری را داشت. این را هم باید گفت که امکان صحت این خبر بالا است؛ چراکه بازی‌های این مجموعه به‌صورت یک‌سال‌ در میان منتشر شده‌اند و با توجه به عرضه Forza Horizon 2 در سال ۲۰۱۴، می‌توان خوشبینانه گفت که این خبر صحت دارد. انتظار می‌رود که مایکروسافت چند ساعت دیگر در کنفرانس خود، رسما این موضوع را تایید کند.

منبعی که این خبر را منتشر کرده است مدعی است که Forza Horizon 3 دارای تنوع بیشتری از جاده‌ها خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به جاده‌های صعب‌العبور اشاره کرد.  همچنین اعلام شده است که این بازی بزرگ‌ترین نقشه‌ها و لیست ماشین‌ها را در کل تاریخ این سری در خود جای داده است. این منبع در بخشی از خبر خود اعلام کرد که این بازی از حالت Co-Op چهارنفره در بخش داستانی پشتیبانی خواهد کرد و ماشین لامبورگینی سنتناریو بر روی کاور آن قرار خواهد داشت.

اگر واقع‌بین باشیم باید بگوییم که مجموعه Horizon جزو برترین ریسینگ‌های چند سال اخیر اخیر بوده است و به نظر می‌رسد که Forza Horizon 3 قصد دارد این روند را ادامه دهد. مطمئنا در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در ساعت ۹ امشب، اطلاعات و اخبار مطمئن درمورد این خبر منتشر خواهد شد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده