نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۳

EA از برنامه های خود برای ورزش های الکترونیک در سال جاری پرده‌برداری کرد [E3 2016]

در جریان رویداد EA Play، کمپانی الکترونیک آرتز چند لحظه پیش از برنامه‌های جدید خود برای ورزش‌های الکترونیک در سال جاری، رونمایی کرد و طرفداران از هم اکنون باید خود را برای مسابقات بزرگ آماده کنند. با زومجی همراه باشید.

بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز که همواره نقش مهمی در بازار بازی‌های ویدیویی داشته، امسال با قدرت کم‌سابقه‌ای به میدان آمده است. EA امسال در جریان رویداد EA Play، ضمن معرفی نسخه جدید بازی‌های ورزشی مورد انتظار خود، از برنامه جدیدی که برای ورزش‌های الکترونیک مهیا کرده بود، رونمایی کرد. بدین ترتیب علاقه‌مندان و بازیکنان حرفه‌ای می‌توانند با شرکت در تورنومنت‌های بزرگ، برای کسب میلیون‌ها دلار جایزه‌ای که برای برندگان تدارک دیده شده است، با یکدیگر رقابت کنند. همچنین کسانی هم که خواهان دایر کردن رویدادهای شخصی هستند، می‌توانند از پشتیبانی گسترده کمپانی بهره ببرند.

پیتر مور، مدیر ارشد بخش بازی‌های رقابتی EA، با شور و هیجانی کم‌سابقه از رقابت‌های قهرمانی بازی بازی Madden NFL نیز که شامل چهار رویدادِ «EA Major» می‌شوند، پرده‌برداری کرد. این رقابت‌ها که به هدف بردن جایزه یک میلیون دلاری آن برگزار خواهند شد، از همین لحظه با میزبانی استن وِرِت، مجری معروف شبکه ESPN، در E3 2016 با حضور هشت بازیکن زبده کلید خواهد خورد.

رقابت‌های EA Major در دو سطح متفاوت دنبال خواهند شد؛ «سطح چالشی» که بازیکنان به نسب ضعیف‌تر را درگیر خواهد کرد و «سطح برتر» که بازیکنان زبده‌تر را وارد رقابت با هم خواهد کرد. محتویات هفتگی و همچنین انواع رقابت‌های در نظر گرفته شده، در منوی بازی‌ها اعلام خواهند شد.

نکته جالب این است که غیر از بازی‌های EA Sports، باید منتظر سایر بازی‌های کمپانی نیز برای حضور در ورزش‌های الکترونیک باشیم. Battlefield 1، شوتر خوش‌ساخت استودیوی دایس، یکی از آثاری است که به گفته پیتر موور شاهد حضور آن در رقابت‌ها خواهیم بود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده