نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

تماشا کنید: ویژگی های جدید بازی Psychonauts 2 از زبان طراح ارشد بازی

استودیو بازی‌سازی دابل فاین (Double Fine) با انتشار تریلر جدیدی زک مک‌کلندون را به عنوان طراح ارشد بازی Psychonauts 2 معرفی کرد و او از اهداف خود برای ساخت بازی Psychonauts 2 صحبت کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی دابل فاین تریلر جدیدی درباره روند ساخت بازی Psychonauts 2 منتشر کرد و در این تریلر زک مک‌کلندون را به عنوان طراح ارشد بازی Psychonauts 2 معرفی کرد.

در این ویدیو که در پایین مشاهده خواهید کرد؛ مک‌کلندون قصد دارد مواردی در داخل بازی مانند دوربین، پولیش کلی مراحل بازی و نحوه کنترل کردن قهرمان بازی یعنی راز (Raz) صحبت کرد و در ادامه گفت این موارد نیاز به پیشرفت و تعمیر دارند. او در اینباره توضیح می‌دهد:

من فکر می‌کنم موارد زیادی به صورت نامتوازن و نامتعادل در بازی Psychonauts وجود دارد که طرفداران انتظار این موارد را در یک بازی مدرن ندارند. من فکر می‌کنم این موارد قابل رفع هستند و بازی Psychonauts 2 پتانسیل بسیار بالایی برای موفقیت در سبک پلتفرمر را دارا است.

بازی Psychonauts 2 برای اولین بار در مراسم The Game Awards به صورت یک کمپین مردمی معرفی شد. تاکنون، ۲۰ هزار نفر از این بازی حمایت کرده‌اند و مبلغ ۳.۸ میلیون دلار برای ساخت بازی Psychonauts 2 جمع‌آوری شده است.

شما می‌توانید در پایین تریلر معرفی زک مک‌کلندون را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده