نویسنده: wood patch
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

بازی Crash Bandicoot احتمالا با شکل و شمایلی متفاوت از انتظارات طرفداران باز می‌گردد!

پس از شایعات فراوان درباره قسمت جدید مجموعه Crash Bandicoot، اکنون مدارک جدیدی در دسترس قرار گرفته‌اند که بازگشت کاراکتر محبوب سال‌های گذشته جهان پلی‌استیشن را تایید می‌کنند؛ البته باید بگوییم که این بازگشت، از انتظارات شما فاصله فراوانی دارد! با زومجی همراه باشید.

وب‌سایت رسمی جدیدترین قسمت از سری بازی‌های Skylanders که با نام «Imaginators» شناخته می‌شود، روز گذشته طی یک بروزرسانی ناگهانی، برگه‌ (Tab) جدیدی با نام «کراش» به آن افزوده شد تا شایعات مربوط به قسمت جدید یکی از خاطره‌انگیزترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی، داغ‌تر از گذشته فضای رسانه‌های خبری را متشنج کند. این برگه غیرفعال، به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره‌ای بر روی وب‌سایت جهانی Skylanders قرار گرفت و تنها پس از گذشت مدت کوتاهی، کاملا ناپدید شد. اما خوشبختانه یکی از کاربران انجمن نئوگف قبل از این‌که برگه مذکور برچیده شود، موفق به ثبت تصویری از آن شد که بلافاصله، بر روی حساب توییتر شخصی‌اش قرار گرفت:

در جدیدترین بروزرسانی وب‌سایت جهانی Skylanders، برگه‌ی جدیدی (البته غیر عملیاتی) با نام «کراش» ظاهر شده است:

crash chatter

بنا بر سایر گزارش‌ها، هنگامی که برگه فعال بود، آپشنی به نام «خرده‌فروشی را انتخاب کنید» نیز در دسترس قرار داشت که امکان گزینش نسخه کراش بازی Skylanders Imaginators به وسیله آن میسر بود. البته نکته جالب توجه این است که در صورت انتخاب نسخه کراش، تنها نسخه پلی‌استیشن 4 بازی پدیدار می‌شد و این نکته خود می‌تواند احتمال وجود نسخه‌ای انحصاری از این اثر را تقویت کند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با Crash Bandicoot، چندی پیش در زومجی خواندید که سونی، با انتشار پستی در توئیتر خود تأیید کرد که بازی محبوب Crash Bandicoot همچنان تحت مالکیت شرکت اکتیویژن قرار دارد. پیش از آن هم صفحه رسمی توییتر پلی استیشن خاور میانه با انتشار تصویری از کرش بندیکوت، شور بی‌سابقه‌ای در میان طرفداران به راه انداخت؛ همچنین شاون لایدن، مدیر بخش سرگرمی‌های تعاملی crash bandicootسونی نیز در جریان مراسم  PlayStation Experience 2015 تیشرت Crash Bandicoot را به تن کرده بود که این اتفاق تا حد فراوانی به شایعات و گمانه زنی‌ها دامن زد. با این احوال، هنوز هم امیدها برای معرفی قسمت جدید این مجموعه خاطره‌انگیز باقی‌ است و طرفداران چشمان خود را به رویدادهای مرتبط با صنعت بازی‌های ویدیویی نظیر E3 2016 که این هفته شروع خواهد شد، دوخته‌اند. سونی نیز از شور و اشتیاق طرفداران برای ساخت کراش باندیکوت نسل هشتمی با خبر است، اما از بروز برنامه‌های خود امتناع می‌ورزد. در حال حاضر، آخرین خاطره ما با محبوب‌ترین روباه جهان به Crash Bandicoot Nitro Kart 2 در سال ۲۰۱۰ باز می‌گردد.

Skylanders Imaginators که توسط گیم‌اسپات Diablo مخصوص کودکان نامیده شده است، در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۵ مهر ۱۳۹۵) علاوه بر کنسول‌های نسل جدید، برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده