// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

بازی How We Soar برای پلی‌استیشن وی‌آر تایید شد

امروز سونی در طی یک بیانیه در وبلاگ رسمی خود، رسما بازی جدید سازندگان سری Crysis در استودیو تازه تاسیس Penny Black Studios را برای واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

در این بازی که How We Soar نامیده می‌شود، بازیکنان در نقش یک ققنوس به اکتشاف و گشت و گذار در محیط اعجاب‌انگیز بازی می‌پردازند. این اثر، خلق شده از افکار و خاطرات نویسنده بازی است و می‌توان داستان زندگی وی را در طی انجام بازی کشف کرد. سازندگان درباره محیط و روند بازی اینگونه توضیح دادند:

شما در بازی کاملا می‌توانید تصمیم گیرنده باشید و کنترل ققنوس شما کاملا در اختیار خود شما است. می‌توانید با سرعت بسیار بالا مشغول پرواز و گشت و گذار در محیط شوید و یا می‌توانید به راحتی سرعت خود را پایین آورده و به آرامی در محیط فرود بیایید. این امر برای شما یک تجربه فراموش نشدنی از واقعیت مجازی را رقم خواهد زد.

وی در ادامه اینگونه بیان کرد:

همه‌چیز در بازی، از محیط گرفته تا شخصیت ها و ققنوس، به سبک کاغذی شکل طراحی شده‌اند و این امر شما را شگفت زده می‌کند. از عناصر جالب دیگر بازی می‌توان به چگونگی تداخل پیداکردن شما با سراسر محیط جهان شما است  و شما در هر سطحی حضور پیدا کنید به شکل غریبی شاهد تکه تکه شدن، پاره شدن و آشکار شدن عناصر دور خود خواهید شد.

بازی How We Soar پاییز امسال برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد شد. در زیر شما را به مشاهده تریلر معرفی بازی دعوت می‌کنیم:

|

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده