نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲

سی دی پراجکت رد نشان تجاری Gwent: The Witcher Card Game را ثبت کرد

صفحه‌ی علامت تجاری Gwent، مینی گیم پرطرفدار داخل بازی The Witcher 3: Wild Hunt، در وب سایت مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا نشان می‌دهد استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» به دنبال ساخت نسخه‌ی مستقلی از این مینی گیم است. با زومجی همراه باشید.

اگر علامت تجاری ثبت شده در اتحادیه‌ی اروپا که توسط وب سایت نرد لیکز (Nerd Leaks) کشف شده را یک نشانه تصور کنیم، می‌توان گفت که بازی کارتی Gwent که در ویچر ۳ قابل بازی بود، به طور مستقل عرضه خواهد شد. دوشنبه‌ی این هفته دفتر مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا در لهستان یک علامت تجاری با عنوان «GWENT THE WITCHER CARD GAME» را ثبت کرده است.

این درخواست شامل یک «نمایش گرافیکی» از لوگویی است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این درخواست در سه بخش بازی‌های ویدئویی (۹)، بازی کارتی (۲۸) و سرویس بازی آنلاین (۴۱) دسته بندی شده است و علاوه بر آنها دسته بندی‌های گسترده‌تر دیگری مانند طلا و جواهر، لوازم التحریر، محصولات چرم، کاشی و لباس را نیز در بر می‌گیرد.

در فایل پی‌دی‌افی که ماه مارس روی وب سایت «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt RED) قرار گرفت، بیان شده بود که این استودیو به دنبال خلق «یک گونه‌ی جدید از بازی‌های ویدئویی است که قبلاً توسط این استودیو آزمایش نشده» و عرضه‌ی آن را نیز برای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است.

امکان یافتن جزئیات بیشتری در محتویات ثبت شده برای این علامت تجاری وجود ندارد. جزئیاتی مانند پلتفرم‌هایی که قرار است این بازی جانبی برایشان عرضه شود، هر چند حداقل می‌توان انتظار داشت که یک نسخه از بازی از طریق GoG.com، سرویس فروش بازی استودیوی سی‌دی پروجکت، برای پی‌سی عرضه شود.

این سیاست یاد آور مینی گیمی مشابه در Fable II است که نسخه‌ی مستقل آن، که به اندازه‌ی بازی Gwent محبوبیت نداشت، در سال ۲۰۰۸ برای ایکس‌باکس لایو آرکید عرضه شد. نظر شما در مورد سیاست «سی‌دی پراجکت رد» و عرضه‌ی یک بازی مستقل برای Gwent چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده