// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

تاریخ انتشار نسخه بتای Final Fantasy Type-0 Online مشخص شد

اسکوئر انیکس به تازگی اعلام کرده که بتای بازی Final Fantasy Type-0 Online در ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

آیا دلتان می‌خواهد دوباره به تجربه بازی Final Fantasy Type-0 به شکلی متفاوت بپردازید؟ خبر خوب برای شما این است که Final Fantasy Type-0 Online چنین امکانی را برای‌تان فراهم می‌کند.

بر اساس گزارش وبسایت Gematsu و طبق اعلام کمپانی اسکوئر انیکس، نسخه بتای بازی Final Fantasy Type-0 Online برای پی‌سی و گوشی‌های هوشمند، طی ماه جاری در کشور چین عرضه می‌شود و پس از آن در اروپا، ژاپن و آمریکا شمالی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

Final Fantasy Type-0 Online در اصل جایگزینی برای بازی Final Fantasy Agito است که به عنوان یک نسخه فرعی برای بازی Final Fantasy Type-0 بر روی گوشی‌های موبایل منتشر شد. قضیه پیچیده‌تر هم می‌شود اگر بدانید که بازی Final Fantasy Type-0 در ابتدا با نام Final Fantasy Agito 13 شناخته می‌شد، در حالی که قرار نبود Final Fantasy 13 دنباله‌ای داشته باشد و در عوض Final Fantasy 15 یک بازی جانبی در دنیای Final Fantasy 13 بود. انصافا سر درآوردن از نسبت‌هایی که بین قسمت‌های مختلف سری فاینال فانتزی وجود دارند کار دشواری است!

منبع: VG 247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده